چگونه بلیط تهران تورنتو را ارزان بخریم؟

به گزارش آناسی، پرواز تورنتو یکی از طولانی ترین پروازهایی است که در جهت بین قاره ای از مبدأ تهران انجام می گردد. ازاین رو نوع ایرلاین و بلیط هواپیما بر کیفیت پرواز و قیمت بلیط تأثیر مستقیم دارد. در این مطلب انواع بلیط تهران تورنتو و ترفندهای خرید بلیط ارزان در این جهت را مورد آنالیز قرار می دهیم.

چگونه بلیط تهران تورنتو را ارزان بخریم؟

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مدارک لازم برای ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

تورنتو مرکز استان انتاریو کانادا و از امن ترین و باکیفیت ترین شهرهای جهان برای زندگی و سفر است. ایرانیان زیادی برای تحصیل یا کار در این شهر زندگی می نمایند. بسیاری نیز سالانه برای دیدن جاذبه های گردشگری تورنتو به این شهر سفر می نمایند. از این رو خرید بهترین و ارزان ترین بلیط تهران تورنتو دغدغه بسیاری از مسافران این راستا است. آژانس هواپیمایی خبرنگاران با داشتن مجوز فروش کلیه ایرلاین های معتبر بین المللی مناسب ترین بلیط را به مسافران ، دانشجویان و افرادی که برای ملاقات با خانواده به این کشور سفر می نمایند پیشنهاد می دهد.

.

مدارک مورد احتیاج برای خرید بلیط تورنتو

همان طور که می دانید ورود به تورنتو یا هرکدام از شهرهای کانادا احتیاجمند دریافت می باشد. افرادی که به قصد دیدن جاذبه های کانادا به این کشور سفر می نمایند بایستی ویزای توریستی، دانشجویان ویزای تحصیلی، تجار یا بازرگانان ویزای کاری را دریافت نمایند. همچنین افرادی که در کانادا زندگی می نمایند بایستی اقامت این کشور را داشته باشند. در صورت کامل نبودن مدارک حتی با داشتن ، از ورود شما به خاک تورنتو یا هرکدام از شهرهای کانادا جلوگیری می گردد. برای دریافت ویزای کانادا می توانید به آژانس هواپیمایی خبرنگاران مراجعه کنید. کارشناسان ویزای کانادای ما مدارک را آنالیز نموده و شما را در این زمینه هدایت می نمایند.

چه ایرلاین هایی از تهران به تورنتو پرواز دارند؟

قبل از هر چیز ضروری است بدانید که هیچکدام از ایرلاین ها به صورت مستقیم یا بدون توقف به کانادا پرواز ندارند از این رو مسافران نمی توانند انتخاب های زیادی داشته باشند با این حال جای نگرانی نیست چرا که معتبرترین ایرلاین های جهان با یک یا چند توقف مسافران ایرانی را از تهران به مقصد می رسانند. قبل از خرید بلیط هواپیما یک یا چند توقفه به مدت توقف در هر راستا دقت کنید تا بتوانید با توجه به شرایط مناسب ترین بلیط را خریداری کنید.

بلیط تهران تورنتو با یک توقف:

پرواز تهران تورنتو با هواپیمایی لوفت هانزا

پرواز تهران تورنتو با هواپیمایی اتریشی

پرواز تهران تورنتو با هواپیمایی ترکیش

پرواز تهران تورنتو با هواپیمایی امارات

پرواز تهران تورنتو با هواپیمایی اوکراین

بلیط تهران تورنتو با چند توقف

پرواز تهران تورنتو با هواپیمایی عمان ایر (تهران - مسقط - لندن - تورنتو)

پرواز تهران تورنتو با هواپیمایی اطلس گلوبال (تهران - استانبول - آمستردام - تورنتو)

پرواز تهران تورنتو با هواپیمایی قطر ایرویز (تهران - دوحه - مونترال - تورنتو)

بهترین زمان خرید بلیط تهران تورنتو

زمان خرید بلیط هواپیما از عواملی است که بر قیمت بلیط تأثیر مستقیم دارد. معمولاً قیمت های بلیط در ایامی مانند کریسمس یا فستیوال های بزرگ بین المللی گرانتر از سایر ایام سال هستند؛ بنابراین اگر برای سفر محدودیت زمانی ندارید بهتر است سفر خود را به زمانی غیر از تعطیلات موکول کنید بدین ترتیب می توانید بلیط هواپیما را با قیمت پایین تری خریداری کنید.

علاوه بر زمان، روزهای هفته هم بر قیمت بلیط هواپیما تأثیر می گذارند اگر می خواهید بلیط تهران تورنتو را با قیمت مناسب تر خریداری کنید از پروازهای آخر هفته صرف نظر نموده و به سراغ پروازهایی بروید که در روزهای وسط هفته انجام می شوند.

و آخرین نکته در خصوص انتخاب زمان، ساعت پرواز است. معمولاً پروازهای نیمه شب هواداران کمتری داشته و با قیمت پایین تر به فروش می رسند پس اگر برایتان مقدور است پروازهای نیمه شب را به جای پروازهای صبح انتخاب کنید.

.

ترفندهای خرید بلیط ارزان تهران تورنتو

برای خرید ارزان بلیط تهران تورنتو باید بیش از هر فاکتور دیگر به یک یا چند توقفه بودن پرواز توجه کنیم. به طور معمول پروازهای چند توقفه قیمت کمتری نسبت به پروازهای یک توقفه دارند. علاوه بر این نوع ایرلاین و هواپیما نیز در تعیین قیمت بلیط هواپیما تأثیرگذار هستند. در ادامه هر کدام این موارد را مورد آنالیز قرار می دهیم.

پروازهای یک توقفه تهران تورنتو: در پروازهای یک توقفه مسافر یک بار در مقصدی تعیین جابجایی هواپیما داشته و سپس راستا را به سمت تورنتو ادامه می دهد. به عنوان مثال در پرواز لوفت هانزا مسافر از تهران به فرانکفورت رفته، پس از یک توقفه چند ساعته و تعویض هواپیما از فرانکفورت به سمت تورنتو پرواز می نماید. البته به دلیل طولانی بودن پرواز، این توقف به مسافران امکان می دهد استراحت نموده و پس از آن راستا را ادامه دهند.

پروازهای چند توقفه: در این پروازها مسافران در بیش از یک راستا توقف دارند. به عنوان مثال در پرواز عمان ایر، مسافران یک توقف در مسقط داشته سپس از مسقط در فرودگاه لندن توقف دارند و در نهایت از لندن به تورنتو پرواز می نمایند. بلیط های چند توقفه طول پرواز بیشتری دارند و به همین دلیل ارزان تر هستند. هنگام خرید بلیط چند توقفه به مدت توقف و ساعت پرواز بعدی دقت کنید.

نوع ایرلاین در راستا تهران تورنتو: هر ایرلاین با توجه به نوع هواپیما، خدماتی که ارائه می دهد و ساعت پروازی قیمت بلیط متفاوت دارد؛ بنابراین قبل از انتخاب بلیط تمام این فاکتورها را با هم مقایسه کنید تا بتوانید با توجه به شرایط، بهترین و ارزانترین بلیط تهران تورنتو را خریداری کنید.

مدت زمان پرواز تهران به تورنتو چقدر است؟

مدت زمان هر ایرلاین با توجه به نوع هواپیما و توقف هایی که دارد تغییر می نماید اما به طور متوسط مسافران این راستا پروازی بین 16 تا 17 ساعت را پیش رو دارند. شاید این طول پرواز کمی طولانی و خسته نماینده به نظر آید اما با انتخاب پرواز مناسب می توانید پروازی عالی و بی استرس داشته باشید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 743

به "چگونه بلیط تهران تورنتو را ارزان بخریم؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه بلیط تهران تورنتو را ارزان بخریم؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بلیط تهران تورنتو را ارزان بخریم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید