چین: انگلیسی ها حقیقت را وارونه جلوه می دهند

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سفارت چین در لندن می گوید دیپلمات های اروپایی با هدف تضعیف روابط دوجانبه، به وارونه جلوه دادن حقایق روی آورده اند.

چین: انگلیسی ها حقیقت را وارونه جلوه می دهند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

این اظهارنظر سفارت چین واکنشی است به گزارش روزنامه تایمز که مدعی شده بود پکن طی 10 سال گذشته با هدف تقویت نفوذ سیاسی خود، حضور دیپلماتیک در انگلیس را افزایش داده است.

به گفته سخنگوی سفارت چین، دیپلمات های انگلیسی می کوشند تا به شیوه جنگ سرد، تصویری مخدوش از تعاملات معمول دو کشور ارائه کنند.

به گزارش خبرنگاران، همزمان با تلاش آمریکا برای مهار قدرت یابی چین در سطح جهانی، شرکای اروپایی و آسیایی واشنگتن نیز پکن را به تلاش برای اعمال نفوذ و حتی دخالت در امور داخلی شان متهم می کنند.

این اتهام بارها از سوی استرالیا تکرار شده و اکنون نوبت به انگلیس رسیده است. حتی در مواردی آمریکا به دانشجویان و رسانه های چینی هم به چشم جاسوس های پکن نگاه کرده و آنها را مورد آزار قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1297

به "چین: انگلیسی ها حقیقت را وارونه جلوه می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین: انگلیسی ها حقیقت را وارونه جلوه می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید