کسی به این زن بخاطر 800 خالکوبی شغل نمی دهد

به گزارش آناسی، زنی که خود را معتاد به خالکوبی می داند می گوید با وجود 800 خالکوبی در بدن خود هیچ کس به او کار، حتی تمیز کردن سرویس های بهداشتی، نمی دهد.

کسی به این زن بخاطر 800 خالکوبی شغل نمی دهد

به گزارش خبرآنلاین، خالکوبی، که این روز ها بسیار مد شده است می تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند، اما همین خالکوبی ها موجب دردسر زن بریتانیایی شده است که بیش از 800 خالکوبی در بدن خود دارد. او هر کجا تقاضای شغل می نماید، با رد درخواست روبرو می گردد.

ملیسا اسلووان، 46 ساله اهل ولز، در گذشته حرفه تمیز کردن سرویس بهداشتی عمومی را داشته است، اما از زمانی که بدن و صورت خود را خالکوبی نموده است، نتوانسته هیچ کاری، حتی حرفه قبلی خود را بیابد. او می گوید، به علت خالکوبی هایش، کسی به او کار نمی دهد.

اسلووان، اولین خالکوبی خود را در 20 سالگی انجام داد و تا به امروز این خالکوبی ها را ادامه داده و تقریبا به 800 طرح رسانده است. او می گوید، با وجود اینکه به علت این خالکوبی ها کسی حاضر نمی گردد به من کار دهد، من به این خالکوبی ها همچنان ادامه می دهم. معتاد این کار شده ام. درواقع همین الآن حداقل سه لایه خالکوبی روی صورتم است.

اسلووان میخواهد با انجام هفته ای سه خالکوبی روی بدن خود، به خالکوبی هایش اضافه کند. او میخواهد شبیه شخصیت کارتونی اسمورف که آبی رنگ بود بگردد.

منبع: فرارو
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2378

به "کسی به این زن بخاطر 800 خالکوبی شغل نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسی به این زن بخاطر 800 خالکوبی شغل نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید