اطلاعات تلفن ساده نوکیا منتشر شد

به گزارش آناسی، اطلاعات گوشی ساده (فیچرفون) نوکیا با نام Nokia TA-1212 در سایت TENAA منتشر شد.

اطلاعات تلفن ساده نوکیا منتشر شد

به گزارش خبرنگار ، هنگامی که نوکیا به علت عدم توانایی در تطبیق خود با خواسته های جدید مردم باخت، توسط HMD Global خریداری شد تا جانی دوباره بگیرد. اکنون این شرکت در حال آماده کردن خود برای معرفی چند گوشی جدید است.

نوکیا برای رویداد MWC 2020 رونمایی چند مورد از محصولات جدیدش را برنامه ریزی نموده بود، اما شیوع بیش از حد ویروس کرونا موجب شده است که این شرکت برنامه ریزی دوباره ای برای این کار انجام دهد.

ما منتظر گوشی خاصی از این شرکت برای رونمایی نبودیم، اما یک دستگاه وجود دارد که نوکیا مدتی است آن را ساخته و قرار بود احتمالا در MWC 2020 رونمایی گردد. نام این گوشی هوشمند Nokia TA-1212 است که متاسفانه شاید هیچوقت رونمایی آن را نبینیم. اما اگر مشخصات این دستگاه را می خواهید نگران نباشید، زیرا TENNA فهرستی از آن منتشر نموده است.

در اطلاعات منتشر شده از TENNA تصاویر دستگاه مذکور دیده نمی شوند، اما اعداد بسیاری وجود دارند. محصول جدید این شرکت در واقع یک دستگاه 123.8 در 52.4 در 13.1 میلی متری با وزن 88 گرم است که شباهت زیاد به گوشی Nokia 220 4G دارد. صفحه نمایش 2.4 اینچی با وضوح 240 در 320 پیکسل و باتری 1200 میلی آمپر ساعت نیز برای این گوشی تعبیه شده است.

نکته بسیار عجیب درباره این دستگاه وجود بعضی کاهش ها در بخش مشخصات است. بر اساس فهرست منتشر شده توسط سایت یاد شده، رم گوشی Nokia TA-1212 نصف نسخه قدیمی Nokia 220 4G یعنی 8 مگابایت است. همچنین حافظه داخلی این دستگاه از 24 مگابایت مدل های کنونی به 16 مگابایت تنزل پیدا نموده است. البته از آن جایی که دوربین آن تقریبا در پایین ترین حالت واقع شده است با کیفیت 0.3 مگاپیکسل باقی مانده است.

ما انتظار داریم رونمایی گوشی های جدید نوکیا که برای MWC برنامه ریزی شده بود در هفته های آینده برگزار شوند که دستگاه TA-1212 نیز جزوی آن ها است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 870

به "اطلاعات تلفن ساده نوکیا منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات تلفن ساده نوکیا منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید