اعلام فهرست ملی پوشان فوتبال ایتالیا برای حضور در لیگ ملت های اروپا

به گزارش آناسی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اسامی بازیکنان خود برای دو بازی نخست آتزوری در دوره جدید لیگ ملت های اروپا را اعلام نمود.

اعلام فهرست ملی پوشان فوتبال ایتالیا برای حضور در لیگ ملت های اروپا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا از 37 بازیکن برای شرکت در اردوی این تیم جهت حضور در دومین دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا دعوت به عمل آورد که در این میان چند بازیکن از جمله آلساندرو باستونی، مانوئل لوکاتلی و فرانچسکو کاپوتو برای اولین بار به اردوی آتزوری دعوت می شوند.

ایتالیا در دو بازی نخست خود در لیگ ملت های اروپا به ترتیب به مصاف تیم های بوسنی و هلند می رود. بازی نخست این تیم روز چهارم سپتامبر (14 شهریور) در استادیوم آرتمیو فرانکی شهر فلورانس میزبان بوسنی خواهد بود و سه روز بعد در آمستردام آره نا میهمان هلند است.

بازیکنان دعوت شده به اردوی آتزوری از فردا (شنبه) باید در زمین تمرینی کووِرچانو خودشان را معرفی نمایند.

اسانی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی ایتالیا:

دروازه بان ها:کرانیو (کالیاری)، دوناروما (میلان)، مرت (ناپولی) و سیریگو (تورینو)

مدافعان: آچربی (لاتزیو)، باستونی، بیراگی، دآمبروزیو (اینتر)، بونوچی،کیه لینی، پلگرینی (یوونتوس)،کالدارا (آتالانتا)، دی لورنزو (ناپولی)، فلورنزی، مانچینی و اسپیناتزولا (رم)

هافبک ها: بارلا، گالیاردینی و سنسی (اینتر)، بوناونتورا، کاسترویلی (فیورنتینا)، کریستانته، پلگرینی و زانیولو (رم)، جورجینیو (چلسی)، لوکاتلی (ساسولو)، تونالی (برشا)

مهاجمان: بلوتی (تورینو)، برناردسکی (یوونتوس)، کاپوتو (ساسولو)، کیه زا (فیورنتینا)، الشعراوی (شانگهای شنهوا)، ایموبیله (لاتزیو)، اینسینیه (ناپولی)، کین (اورتون)، لازانیا (اودینزه) و اورسولینی (بولونیا)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1206

به "اعلام فهرست ملی پوشان فوتبال ایتالیا برای حضور در لیگ ملت های اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام فهرست ملی پوشان فوتبال ایتالیا برای حضور در لیگ ملت های اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید