تساوی پرگل آلمان و ترکیه در شب آتش بازی ایتالیا مقابل مولداوی

به گزارش آناسی، خبرگزاری خبرنگاران- آلمان و ترکیه در دیداری جذاب به تساوی سه بر سه رضایت دادند.

تساوی پرگل آلمان و ترکیه در شب آتش بازی ایتالیا مقابل مولداوی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، زور آزمایی نیمکت نشینان دو تیم آلمان و ترکیه تبدیل به مصافی خاطره انگیز شد. کلن همواره میزبان ملاقاتهای خاطره انگیز میان ترکیه و آلمان بود و امشب هم این خاطره، پربارتر شد.

توضیح گل ها:

آلمان 1-0 ترکیه | یولیان دراکسر در دقیقه 2+45: کای هاورتس پاس در عرض زیبایی به عمق دفاع ترکیه ارسال کرد تا یولیان دراکسر تک به تک را به راحتی به گل تبدیل کند.

آلمان 1-1 ترکیه | اوزان توفان: شوت بسیار دیدنی و عالی اوزان توفان از بالای لنو عبور نموده و وارد دروازه شد.

آلمان 2-1 ترکیه | فلوریان نویهاوس: پاسکاری زیبای کای هاورتس و نویهاوس باعث می گردد این هافبک جوان در موقعیت مناسب دروازه مرت را باز کند.

آلمان 2-2 ترکیه | افجان کاراجا در دقیقه 67: پرس شدید افجان باعث می گردد مدافعان آلمان دچار اشتباه شوند و این بازیکن موقعیت تک به تک را با شوتی محکم تبدیل به گل کند.

آلمان 3-2 ترکیه | لوکا والدشمیت در دقیقه 81: توپ در محوطه جریمه به لوکا والدشمیت می رسد تا پس از یک کنترل توپ، با شوتی محکم دروازه را باز کند. این اولین گل لوکا والدشمیت برای تیم ملی بزرگسالان آلمان بود.

آلمان 3-3 ترکیه | کنان کارامان در دقیقه 4+90: حرکت ترکیبی فوق العاده زیبای بازیکنان ترکیه در تهایت به کارامان رسید تا از نزدیک دروازه، دروازه آلمان ها را باز کند.

- روبرتو مانچینی به هدفش رسید و ایتالیا با پیروزی پرگل در این ملاقات محبت آمیز، در راستای بهبود رنکینگ خود در فیفا گام برداشت. تیم ملی ایتالیا در شبی که با تیم دوم و بازیکنان ذخیره خود برابر تیم کم نام و نشان مولداوی به میدان رفت، به راحتی پیروز شد تا گام مهمی در راستای بهبود رتبه اش در رنکینگ فیفا بردارد و البته برای بازی مقابل لهستان و هلند در لیگ ملت های اروپا آماده گردد.

در غیاب بسیاری از بازیکنان باتجربه ایتالیا در این مسابقه، استفان الشعراوی، وینگر تیم شانگهای شنهوای چین در شب بیست و ششمین بازی ملی خود، بازوبند کاپیتانی ایتالیا را بر بازو بست.

- پرتغال و اسپانیا از ساعت 22:15 در چهارچوب بازی های محبت آمیز ملی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی نه گل داشت و نه تیم برنده و با نتیجه 0-0 به خاتمه رسید. کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال امشب به رکورد ویژه ای برابر اسپانیا دست یافت. عملکرد کریستیانو رونالدو در این سالها نشان داده او تمام شدنی نیست و هر چه از سن این بازیکن می گذرد، او عملکرد بهتری از خود ارائه می دهد. اما ملاقات امشب برابر رونالدو یک شب خاص بود. کریستیانو رونالدو از زمانی که 30 ساله شده، 300 بازی برای تیم ملی پرتغال و البته در رده باشگاهی انجام داده و در این بازی ها 279 گل نیز به ثمر رسانده است. کریستیانو رونالدو اگرچه در نیمه اول نتوانست خطر خاصی روی دروازه اسپانیا ایحاد کند، اما در اوایل نیمه دوم تا آستانه گلزنی پیش رفت که ضربه محکم او با بدشانسی به دیرک افقی دروازه کپا آریزابالاگا برخورد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1399 بروزرسانی: 17 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1288

به "تساوی پرگل آلمان و ترکیه در شب آتش بازی ایتالیا مقابل مولداوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرگل آلمان و ترکیه در شب آتش بازی ایتالیا مقابل مولداوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید