پیروزی پرتغال، آلمان، ایتالیا، انگلیس و فرانسه و شکست آرژانتین و اسپانیا

به گزارش آناسی، خبرنگاران: تیم های پرتغال، آلمان، ایتالیا، انگلیس و فرانسه در دیدارهایی محبت آمیز مقابل رقبای خود به پیروزی رسیدند.

پیروزی پرتغال، آلمان، ایتالیا، انگلیس و فرانسه و شکست آرژانتین و اسپانیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه رقابت های محبت آمیز ملی شب گذشته چند دیدار در نقاط مختلف دنیا برگزار گردید که در مهمترین بازی تیم های پرتغال و آرژانتین در استادیوم 75 هزار نفری اولدترافورد شهر منچستر به مصاف هم رفتند.

این بازی که به خاطر حضور دو ستاره نامدار فوتبال دنیا یعنی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی مورد توجه بیشتری بود در نهایت با رجحان یک بر صفر پرتغالی ها سرانجام یافت. تنها گل این بازی را رافائل گوریرو در دقیقه 1+90 روی پاس کوارشما به ثمر رساند تا شاگردان فرناندو سانتوس در وقت های تلف شده آلبی سلسته را شکست دهند.

در ابتدای نیمه دوم لیونل مسی از آرژانتین جای خود را به گایتان داد و در مقابل کریستیانو رونالدو تنها 45 دقیقه نخست در میدان بود و در نیمه دوم کوارشما جای وی را در ترکیب گرفت. همچنین در دقیقه 61 کارلوس توس از آلبی سلسته به جای گونزالو ایگواین به بازی آمد.

اسپانیا هم که در استادیو دی بالایدوس شهر ویه گو پذیرای آلمان بود با نتیجه یک بر صفر مقابل قهرمان دنیا مغلوب شد. تنها گل این بازی را تونی کروس در دقیقه 89 به ثمر رساند.

همچنین انگلیس در استادیوم سلتیک پارک شهر گلاسکو با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود، اسکاتلند گذشت. برای سه شیر در این بازی الکس اوکسلید چمبرلین (32) و وین رونی (47 و 85) گلزنی کردند.

ایتالیا در استادیوم لوئیجی فراریز شهر جنووا میزبان آلبانی بود و پیروز شد یک بر صفر به پیروزی برسد. تنها گل این بازی را حمدی صالحی، مهاجم آلبانی در دقیقه 82 به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

تیم های فرانسه و سوئد در استادیوم ولودروم شهر مارسی به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به رجحان یک بر صفر شاگردان دیدیه دشان انجامید. تک گل این بازی را هم رافائل واران در دقیقه 83 به تور دروازه سوئد دوخت.

نتایج سایر بازی ها:

استونی یک- اردن صفر

رومانی 2- دانمارک صفر

اوکراین صفر- لیتوانی صفر

مجارستان یک- روسیه 2

ایرلند 4- آمریکا یک

لهستان 2- سوئیس 2

منبع: تسنیم
انتشار: 25 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 529

به "پیروزی پرتغال، آلمان، ایتالیا، انگلیس و فرانسه و شکست آرژانتین و اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرتغال، آلمان، ایتالیا، انگلیس و فرانسه و شکست آرژانتین و اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید