یورو 2020، تاریخ سازی کیه زا با گلزنی در شب پیروزی ایتالیا برابر اتریش

به گزارش آناسی، بال تیم فوتبال یوونتوس با گلزنی برای تیم ملی کشورش مقابل اتریش در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های یورو 2020 سبب شد اتفاقی بی سابقه در تاریخ این رقابت ها رقم بخورد.

یورو 2020، تاریخ سازی کیه زا با گلزنی در شب پیروزی ایتالیا برابر اتریش

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، گل فدریکو کیه زا در وقت های اضافه بازی شب گذشته (شنبه) تیم های ملی فوتبال ایتالیا و اتریش در دومین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 سوای اینکه قفل دروازه ها را شکست و باعث پیش افتادن آتزوری از همسایه شمالی اش شد، یک اتفاق بی سابقه را هم در پی داشت.

او در حالی گل اول پیروزی 2 بر یک لاجوردی پوشان برابر اتریش را به ثمر رساند که دقیقاً 25 سال و 12 روز قبل از این هم پدرش انریکو هم در یورو گل زد. به این ترتیب برای اولین بار در تاریخ جام ملت های اروپا یک پدر و پسر در این رقابت ها گلزنی کردند.

گل بال 23 ساله تیم یوونتوس یکی از زیباترین گل های جام بود. او سانتر ارسالی به وسیله لئوناردو اسپیناتزولا را با سر مهار کرد و از زاویه ای بسته توپ را داخل دروازه حریف کاشت. پدر او انریکه هم 25 سال پیش در رقابت های یورو 96 برابر جمهوری چک پیروز به گلزنی شده بود، زمانی که فدریکو هنوز متولد نشده بود.

کیه زا و یارانش حالا باید منتظر تعیین شدن حریف شان در نبرد امشب تیم های پرتغال و بلژیک باشند تا روز آدینه هفته جاری در شهر مونیخ آلمان به مصاف آن بروند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1846

به "یورو 2020، تاریخ سازی کیه زا با گلزنی در شب پیروزی ایتالیا برابر اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، تاریخ سازی کیه زا با گلزنی در شب پیروزی ایتالیا برابر اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید