مقاصد سفر خارجی در زمستان را بشناسید

به گزارش آناسی، آیا فکر می کنید فصل زمستان برای سفر مناسب نیست؟ گمان می کنید مقاصد گردشگری فقط در تابستان دیدنی هستند؟ اما بهتر است بدانید که شهرهای مختلفی در جهان وجود دارند که مناسب سفر در فصل زمستان هستند و این بستگی به علاقه و سلیقه شما دارد که ترجیح بدهید برای سفر زمستانی خود مکان های گرم و آفتابی را انتخاب کنید یا زمستان را صرف ورزش های زمستانی و گشت و گذار در منطقه ها سرد کنید. خیلی ها انتظار زمستان را می کشند تا از قدم زدن در برف لذت ببرند و یا سراغ ورزش های زمستانی بروند، اما افرادی هم هستند که از سرمای زمستان فراری اند. با خبرنگاران همراه شوید تا در این مطلب مقاصد سفر خارجی در زمستان را به شما معرفی کنیم:

مقاصد سفر خارجی در زمستان را بشناسید

مقاصد سفر خارجی در زمستان ، آسیا

- تایلند، شهر پوکت

تایلند شهر پوکت

اگر از کسی که اهل سفر باشد بپرسید در فصل زمستان به کجا سفر کنم بی شک کشور تایلند، به خصوص شهر پوکت یکی از انتخاب های محبوبی است که به شما معرفی می نماید. البته اگر از مجذوب کنندهیت شهرهای دیگر این کشور بگذریم، پوکت یکی از برترین مکان ها برای سفرهای زمستانی است.

تایلند شهر پوکت

این شهر به مروارید دریای آندامان مشهور است و در زمستان آنقدر گرم است که می توانید کنار ساحل آفتاب بگیرید. ساحل های زیبا، هتل های لوکس و بی نظیر، مردمان خون گرم و طبیعت استوایی از جاذبه های این شهر است. البته سفر به تایلند در فصل زمستان ممکن است کمی گران تر از فصل های دیگر تمام شود، اما شک نکنید که سفری شگفت انگیز را تجربه خواهید کرد.

تایلند شهر پوکت

- تایوان، شهر تایپه | | مقاصد سفر خارجی در زمستان

Taipei

کشور تایوان در زمستان آب و هوای خنکی دارد و خیلی سرد نمی شود. یکی از پرطرفدارترین مقاصد زمستانی که دمای آن حداقل به 16 درجه می رسد شهر تایپه در کشور تایوان است. در این فصل چای خانه ها در سراسر تایپه چای و نوشیدنی های داغ سرو می نمایند که حتما باید امتحان کنید. یکی از چای های معروف تایپه، چای اولنگ است. بعلاوه می توانید از چشمه های آب گرم در منطقه بیتو که در شمال شهر قرار گرفته است بهره ببرید.

شهر تایپه

- سنگاپور | مقاصد سفر خارجی در زمستان

سنگاپور

یکی دیگر از مقاصد سفر خارجی در زمستان کشور سنگاپور است. سنگاپور کشوری زیبا و مدرن که در جنوب شبه جزیره مالایا واقع شده و کوچک ترین کشور جنوب شرقی آسیا است. این کشور در شمال خط استوا قرار گرفته و در زمستان آب و هوایی بارانی دارد. اگر در دی ماه به این کشور سفر کنید با جشنواره های بسیار مجذوب کنندهی از جمله تایپوسام و سال نو چینی سنگاپور روبرو خواهید شد. برای تعطیلات کریسمس یادتان باشد که تجربه پیاده روی در خیابان های اصلی و چراغانی های آن را از دست ندهید. بعلاوه خوردن خوراکی های محلی آسیایی می تواند برایتان بسیار مجذوب کننده باشد.

سنگاپور

- امارات، شهر دبی

دبی

در فصل زمستان دمای هوا در دبی بین 20 تا 30 درجه سانتی گراد است. همچین دمایی در فصل زمستان نشان می دهد که این فصل برای سفر به دبی بسیار مناسب است. سواحل زیبای دبی، رستوران های دبی، شب های کویر و جاذبه های گردشگری این شهر، همه و همه زمینه را برای سفری مجذوب کننده مهیا می نمایند. در طی سال های اخیر این شهر گردشگران زیادی را از سرتاسر دنیا جذب خود نموده و به مرکز خرید خاورمیانه مشهور شده است. این شهر به تنهایی بیش از 70 مرکز خرید بزرگ، مثل دبی مال که بزرگترین مرکز خرید دنیا است را در خود جای داده و بسیاری از گردشگران به قصد خرید در دبی به آن سفر می نمایند، ولی تماشای های دبی و مراکز تفریحی آن نیز در نوع خود بی نظیر هستند.

دبی

از جمله سالن های سرپوشیده اسکی، پارک های آبی بزرگ با وسایل بازی بسیار متنوع، آسمان خراش های غول پیکر و شهربازی های مدرن، دبی لحظات شاد و هیجان انگیزی را برای هر گردشگری فراهم می نماید. توصیه می کنیم فصل پاییز و زمستان را برای سفر به این شهر انتخاب کنید.

- مالزی | مقاصد سفر خارجی در زمستان

مالزی

آخرین مقصد از مقاصد سفر خارجی در زمستان کشوری دیگر در جنوب شرق آسیا است. کشور مالزی فرهنگ و تاریخ متنوع، مراکز خرید مدرن و لوکس، طبیعت بکر و تفریحات ساحلی را یکجا با هم دارد. برترین زمان مناسب برای سفر به این کشور تماشای از اواخر ماه سپتامبر آغاز و تا دسامبر ادامه دارد که در این مدت مالزی خلوت تر و آرام تر است و به راحتی می توانید به تماشا جاذبه های گردشگری آن بروید و از تفریحات آن لذت ببرید.

ردانگ مالزی

- هند

هند

یکی از پرطرفدارترین کشورهای آسیایی که از تمام دنیا گردشگرهای متنوعی را جذب خود می نماید کشور شگفت انگیز هند است. هند در فصل پاییز و زمستان به فصل هزار رنگ معروف بوده و زیبایی کم نظیری را به نمایش می گذارد. این کشور که یکی از ارزان ترین مقاصد سفر است زیبایی ها، رنگ ها و منظره ها متنوعی را در خود جای داده است. فرهنگ بسیار کهن، پربار و ویژگی های شگفت انگیز آن را نمی توان در چند خط توصیف کرد.

هند | مقاصد سفر خارجی در زمستان

برترین زمان سفر به هند بین ماه های اکتبر و مارس است زیرا دمای هوا پایین تر بوده و آب و هوا برای گشت و گذار دلپذیر در هندوستان رنگارنگ بسیار مناسب است.

مقاصد سفر خارجی در زمستان ، اروپا

- لهستان، شهر زاکوپان

زاکوپان

لهستان طیف گسترده ای از گشت و گذار، معماری، کوه ها و طبیعت بکر و مراکز خرید را ارائه می دهد. زاکوپان، یکی از محبوب ترین نقاط تعطیلات زمستانی است که تجربه اقامت در کوهستان های لهستان و صرف غذا در رستوران های چوبی که به شکل کلبه هستند را به گردشگران ارائه می دهد. کراکوف، یکی دیگر از شهرهای محبوب که به سالهای 1200 میلادی باز می شود و به علت داشتن معماری عصر رنسانس معروفیت زیادی دارد. چه اهل خرید باشید یا اسکی و یا به گشت و گذار علاقه داشته باشید، می توانید مطمئن باشید که از لهستان لذت خواهید برد.

شهر زاکوپان

- آلمان، شهر برلین | مقاصد سفر خارجی در زمستان

شهر برلین

اگر دنبال یک کشور مجذوب کننده در فصل زمستان می شد ما به شما آلمان، به خصوص شهر برلین را پیشنهاد می کنیم. به این علت که این شهر در زمستان با وجود سرمای زیاد از مجذوب کنندهیت های زمستانی متنوعی برخوردار است. بازارهای زیبای کریسمس، گالری ها و موزه های زیبا، پارک تیرگارتن و هزاران نقاط تماشای دیگر، از مجذوب کنندهیت های زمستانی کشور آلمان و شهر برلین هستند.

شهر برلین

بعلاوه نقاط تماشای دیگری در فصل زمستان در آلمان وجود دارد برای مثال قلعه شوان اشتاین بر فراز تپه باواریا، در این منطقه امکانات اسکی تپه باواریا نیز فراهم است و می توانید برای اسکی نیز روی این منطقه حساب کنید.

- اسپانیا، شهر سویا

شهر سویا

یکی از شهرهای محبوب اسپانیا برای گردشگران در فصل زمستان شهر سویا است. این شهر به علت نزدیک بودنش به قاره آفریقا زمستان ملایمی دارد و دما بین 10 تا 20 درجه سانتی گراد است. این شهر به گفته بعضی برترین مکان برای مسافرت خارجی در زمستان است. قیمت ارزان هتل ها و جمعیت گردشگر کم تر باعث شده که این فصل زمان خوبی برای بازدید از سویا باشد. بعد از بازدید از کلیسای سویا و تحسین معماری گوتیک آن، از بازارهای شهر در روزهای تعطیلات می توانید تماشا کنید.

خبرنگاران ی های عزیز، شما به کدام یک از مقاصد سفر خارجی در زمستان سفر نموده اید؟ اگر مقصد دیگری را می شناسید با ما به اشتراک بگذارید.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2221

به "مقاصد سفر خارجی در زمستان را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد سفر خارجی در زمستان را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید