افتتاح ساحل تفریحی ابوظبی؛ میزبان رویدادهای ورزشی جهانی

به گزارش آناسی، ابوظبی مرکز امارات، مجموعه بی نظیری از تفریحات و جاذبه های گردشگری است که هر گردشگری را از هرجایی از جهان شیفته خود می کند. از طرح های نو گردشگری آن ساخت ساحل تفریحی Hudayriat است.

افتتاح ساحل تفریحی ابوظبی؛ میزبان رویدادهای ورزشی جهانی

سازمان برنامه ریزی شهری و شهرداری ها (DPM) راه اندازی ساحل سرگرمیی Hudayriat، واقع در جزیره 3000 هکتاری Hudayriat در جنوب غربی ابوظبی را اعلام کرده است. طبق گزارش خبرگزاری امارات، این ساحل دارای 4 زمین فوتبال، 4 زمین والیبال، 4 زمین بسکتبال، 2 زمین فوتبال ساحلی، 2 زمین والیبال ساحلی و یک باغ سرباز است. مقامات اعلام کرده اند که این جزیره طوری طراحی و ساخته شده که برای برگزاری رویدادهای ورزشی بسیار مناسب است.

ساحل سرگرمیی Hudayriat

در سال 2017 برنامه های مختلفی که برای جزیره طراحی شده بود، اعلام شد که ساحل 30 کیلومتری در وسط همه آن ها واقع شده است. فلاح محمد الاحبابی، رئیس DPM چنین توضیح داد که افتتاح ساحل سرگرمیی Hudayriat بخشی از چشم انداز شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان برای ساختن شهری مدرن و تحکیم پیشرفت شهری ابوظبی است. او سپس افزود که این ساحل سرگرمیی لوکس با هدف اصلی جذب گردشگران بسیار، ابوظبی را به عنوان یک منطقه گردشگری در دنیا حمایت می کند.

سیف بدر القبیسی، مدیر اصلی شهرداری ابوظبی توضیح داد که کارهای زیرساخت جزیره در اواسط ماه مارس آغاز و در اوایل ماه مه به پایان رسید. سپس ادامه داد:

هدف پروژه ساحل Hudayriat ایجاد یک مقصد سرگرمیی نو است که شامل سرگرمیات مختلفی چون مکان های ورزشی، مغازه ها و رستوران هایی است که این ساحل را به مکانی ایده آل برای گردشگری و سرگرمی تبدیل کرده اند. این مکان همچنین میزبان خوبی برای رویدادهای ورزشی دنیای باشد.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2086

به "افتتاح ساحل تفریحی ابوظبی؛ میزبان رویدادهای ورزشی جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح ساحل تفریحی ابوظبی؛ میزبان رویدادهای ورزشی جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید