امروز خوب شروع نکردیم و خیلی زود تنبیه شدیم

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، محمد سعید اخباری عصر امروز بعداز شکست تیمش برابر فولاد خوزستان در نشست خبری گفت: فولاد کامل ترین تیم فوتبال کشورمان است و امروز بازی سختی پشت سر گذاشتیم. امروز از خودگذشتگی بازیکنان ما کم بود و در ضربات آخر خوب کار نکردیم و امیدوارم بعداز این بازی ریکاوری خوبی داشته باشیم و آماده بازی بعدی باشیم.

امروز خوب شروع نکردیم و خیلی زود تنبیه شدیم

وی با عذرخواهی از هواداران اصیل ماشین سازی گفت: امروز خوب شروع نکردیم و خیلی زود تنبیه شدیم و به دلیل عدم تمرکز گل خوردیم. در ادامه به بازی برگشتیم ولی از خود گذشتگی بازیکنان ما کم بود و به در بسته خوردیم و موقعیت هایی که سه به دو و یا سه به یک به نفع ما بود را خراب کردیم.

اخباری ادامه داد: امروز به هر دری زدیم بسته بود و نشد. امیدوارم بعد از این باخت خوب ریکاوری کنیم و آماده بازی بعدی شویم چون این بازی دیگر بر نمی شود.

وی در خصوص حاشیه های نیمکت تیم فولاد نیز افزود: این خوب نیست که در فوتبال ما باب شود. اجازه بدهید داوران راحت تر کار کنند. مربیان فولاد از بازیکنان قدیم تیم ملی هستند.. اگر مصاحبه حریفان قبلی فولاد را ببینید، این شرایط وجود داشته، خودم هم فکر نمی کردم داور کاملاً تحت تأثیر قرار گرفت.

اخباری ادامه داد: از دقیقه 5 که گل خوردیم دروازه بان آنها مکرراً روی زمین می افتاد که وقت کشی کند. باشگاه ما شب گذشته قصد داشت به خاطر انتخاب سیدعلی بیانیه بدهد و اعتراض کند ولی من خواهش کردم این کار انجام نشود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1582

به "امروز خوب شروع نکردیم و خیلی زود تنبیه شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز خوب شروع نکردیم و خیلی زود تنبیه شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید