باغ سحر آمیز سامویی

به گزارش آناسی، جزیره سامویی از شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری تایلند به شمار میرود و باغ سحر آمیز سامویی از محبوبترین جاذبه های این منطقه محسوب می‌شود.

باغ سحر آمیز سامویی

باغس جادویی در میان جنگل های استثنایی ساحل لامای در جزیره سامویی وجود دارد که مردم تایلند آن را با نام باغهای جادویی بودا میشناسند. و تور سامویی حتما آن را خواهید دید.

این باغ ها بر روی ارتفاعات بلند سامویی و در نزدیکی آبشار کوچکی واقع شده اند. فراموش نکنید که داشتن نقشه از باید های شما در این مسیر زیباست، مجسمه‌های زیبا و استثنایی در این باغ وجود دارند که توسط یکی از بومیان جزیره ساخته شده‌اند. مجسمه ها  در هر گوشه از این باغ رویایی قرار داده شده اند. دو مسیر مجزا برای رسیدن به این باغ شگفت انگیز وجود دارد. در این باغ چندین مجسمه سیمانی ، معبد و آبشار نیز دارد.

یکی مسیری هموار و دیگری مسیری ناهموار که از میان جنگل ها و رودخانه ها و کوه ها می گذرد. گردشگران به دلیل جذابیت های خاصی که مسیر دوم دارد ترجیح می دهند که از این مسیر به سوی باغ بروند ، زیرا نمیخواهند طبیعت بکری که این مسیر به همراه چشم اندازهای زیبای آن دارد را از دست بدهند. طبیعت این بخش بسیار بکر و زیباست و پیشنهاد ما این است که آن را از دست ندهید!

یکی از زیباترین دیدنی های جزیره سامویی باغ جادویی این جزیره میباشد!

انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 645

به "باغ سحر آمیز سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باغ سحر آمیز سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید