با گرافیک جدید شبکه نمایش آشنا شوید

به گزارش آناسی، خبرگزاری خبرنگاران- همزمان با اچ دی شدن کیفیت پخش، شبکه نمایش گرافیک خود را هم تغییر داد.

با گرافیک جدید شبکه نمایش آشنا شوید

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه از زمان تاسیس خود در تاریخ پنجم بهمن 1390 که با پخش سریال شروع شد و بعدها به پخش فیلم های سینمایی اختصاص پیدا کرد، فیلم های خود را به صورت SD به روی آنتن می بُرد.

از 9 آذر ماه جاری با ایجاد زیر ساخت های فنی برای این شبکه و چندین شبکه در سیما فیلم های سینمایی این شبکه به صورت HD در حال پخش است.

پس از این ارتقاء کیفیت، این شبکه از گرافیک جدید خود نیز رونمایی نموده است.

گرافیک جدید شبکه نمایش، طراحی و فراوری این شبکه است که با رنگ بندی جدید (طلایی، مشکی و زرشکی) به عنوان تم اصلی در نظر گرفته شده و رنگ لوگو شبکه به رنگ شیشه ایی و طلایی در نظر گرفته شده است.

در بسته هویت بصری جدید شبکه نمایش، اعلام برنامه های این شبکه با الهام گیری از لوگو به صورت سه بعدی و دوبعدی به همراه تکسچر زمینه و موسیقی جدید این پک گرافیکی را همراهی می نماید.

گفتنی است این مجموعه گرافیکی توسط تامین برنامه شبکه به صورت پویا طراحی و اجرا شده است و بخش های جدیدی از آن طی روزهای آینده رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1424

به "با گرافیک جدید شبکه نمایش آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با گرافیک جدید شبکه نمایش آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید