برایان اعتماد، ثروتمندترین ایرانى الاصل در امارات کیست؟

به گزارش آناسی، اگر اهل مطالعه باشید بدون شک درباره اشخاص ثروتمند جهان باید اطلاعات زیادی داشته باشید. اما این احتمال هم زیاد است که درباره بعضی از ثروتمندان هم هیچ گونه اطلاعاتی نداشته باشید و حتی با شنیدن نام آنها بسیار تعجب کنید. ما می خواهیم در این مقاله با شما درباره دکتر برایان اعتماد صحبت کنیم که جزء ثروتمندترین افراد در امارات می باشد و شک نداریم که نام او را زیاد شنیده اید.

برایان اعتماد، ثروتمندترین ایرانى الاصل در امارات کیست؟

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

دکتر برایان اعتماد کیست؟

تا به حال نام دکتر برایان اعتماد به گوشتان خورده است؟ اصلا می دانید که دکتر برایان اعتماد کیست؟ در چه زمینه ای فعالیت دارد؟ چند سال دارد؟ چگونه جزء ثروتمندترین افراد دنیا شناخته شده است؟ دکتر برایان اعتماد را ثروتمندترین ایرانی الاصل در امارات می شناسند!

پیروز ترین ایرانی در امارات

وی در 27 فروردین ماه در تهران متولد شده و در سن 10 سالگی همراه با خانواده خود به یکی از کشورهای شناخته شده دنیا یعنی آمریکا مهاجرت کرد.

دکتر تحصیلات متوسطه خود را در بورلی هیلز یکی از مدارس شناخته شده کشور آمریکا گذراند و برای کسب مدرک دکترای خود وارد یکی از دانشگاه های بنام آمریکا (نیویورک یونیورسیتی لاواسکول) شد.

دکتر برایان با کوشش و پشتکاری که داشت توانست جزء بهترین دانشجویان برتر دانشگاه شده و از طرف دولت نیویورک به اسم وکیل شهر انتخاب گردد.

کوشش و پشتکار دکتر اعتماد به مقدار ای بود که به پیشنهاد یکی از دوستان خود راهی واشنگتن دی سی شده و با سناتورهای آنجا مشغول به کار شد.

ناگفته نماند که برایان اعتماد در استان کالیفرنیا کشور آمریکا به اسم مشاور حقوقی استخدام شده و سپس به سنگاپور رفته و به اسم مشاور دیپلمات و سیاستمدار مشغول به کار شد.

نکته بسیار جالبی که ضروری است درباره دکتر برایان اعتماد بدانید این است که وی در سال 2004 میلادی با مهاجرت کردن به دبی مسئولیت رهبری املاک و مستغلات بازارهای بین المللی امارات متحده عربی را به عهده گرفت.

مالک پیروز ترین کمپانی خاورمیانه

در هر کشور و استانی، هستند افرادی که جزء ثروتمندان شناخته شده اند. اما کمتر کسی به پیروزیت رسیده است. پیروزیت تنها رسیدن به ثروت نیست، بلکه رسیدن به اهداف عظیم است. دکتر برایان اعتماد علاوه بر ثروت از پیروز ترین افراد دنیا است. وی مالک و بنیانگذار کمپانی تملیک، بهترین کمپانی خاورمیانه است.

در سال 2004 میلادی دکتر برایان اعتماد با مهاجرت کردن به کشور دبی مسئولیت املاک و مستغلات بازارهای بین المللی را بر عهده گرفتند و شاید این اولین قدم برای ثروتمند شدن ایشان در امارات بود.

نکته بسیار مهم درباره کمپانی تملیک این است که این کمپانی در حال حاضر در 9 منطقه مختلف: دبی، لندن، اندیجان (ازبکستان) نیویورک، لس آنجلس ،میامی، لیسبون (پرتغال)، پاریس و سن دیگو مشغول به فعالیت های برج سازی و هتل سازی می باشد.

برایان اعتماد خیر و بیلیونر ایرانی

شاید بسیاری از افراد ثروتمند هنگامی که موقعیت و پستی به دست می آورند گذشته خود را فراموش نمایند. اما درباره دکتر برایان اعتماد اصلا این گونه نیست. دکتر اعتماد تقریبا مبلغی معادل 70% عایدی خود را صرف امور خیریه می نماید و نزدیک به 12 هزار یتیم را تحت سرپرستی خود دارد. وی اصالت و اصلیت ایرانی خود را هرگز فراموش ننموده است. با خدا باش، پادشاهی کن! این شعار معروف برایان اعتماد است که سرلوحه زندگی خود قرار داده است.

شعاری که شاید هزاران بار آن را شنیده باشید یا خودتان هم در الفاظ و جملاتی که روزانه استفاده می کنید به کار برده باشید. دکتر برایان در سال 1396 و 1398 یاری های نقدی و غیر نقدی بسیار زیادی به زلزله زدگان و سیل زدگان کشور ایران نموده اند.

ایشان جزء معدود کسانی هستند که در این اتفاق ناگوار یاری های بسیار زیادی نموده اند. از دیگر فعالیت های این مرد عظیم تاسیس و ساخت چندین مساجد، خوابگاه، بیمارستان، مدرسه و… می باشد.

راه رسیدن به پیروزیت برایان اعتماد

هر کس در زندگی شخصی که دارد رمز و رازهای خصوصی زیادی دارد که برای رسیدن به پیروزیت خود از آنها استفاده می نماید.

دکتر برایان اعتماد هم راه رسیدن به پیروزیت خود را موارد زیر اسم نموده است.

  • داشتن هدف تعیین
  • ایمان به خدا
  • کوشش و پشتکار
  • ورزش
  • رژیم غذایی مناسب

دکتر برایان اعتماد شاید تنها ایرانی اصیل ثروتمند در دنیا نباشد، اما قطعا پیروز ترین فرد در حرفه خود است. برای رسیدن به قله های سعادت باید با تمام موانع پیش رو و دشمنان جنگید، کاری که هر کسی از عهده آن بر نخواهد آمد. اما پیروزیت های روزافزون دکتر ثمره کوشش و جنگیدن برای رسیدن به پیروزیت بوده است.

ایشان در طول زندگی خود همواره سعی نموده اند در هر موقعیت و حرفه ای که فعالیت دارند بهترین خود باشند و تمام کوشش خود را برای رسیدن به اهدافشان انجام داده اند.

دکتر برایان اعتماد از جمله ثروتمندانی هستند که با وجود سال ها زندگی در کشورهای مختلف یاد و توکل خدا را فراموش ننموده و اساس زندگی خود را بر پایه توکل بر خداوند بنیانگذاری نموده اند. وی بر این باورند که با خدا باش و پادشاهی کن.

نتیجه گیری

اگر در زندگی در پی راه و روش پیروزیت هستید، از تجربیات عظیم مردانی همانند دکتر برایان اعتماد بهره ببرید. قطعا برای پیروز شدن شما احتیاج دارید تا با افراد این چنینی در ارتباط باشید. بعلاوه با دنبال کردن راه ِ افراد همواره پیروز، می توانید جهت زندگی خود را هموار سازید. با آرزوی رسیدن به پیروزی های پی در پی برای تمام افراد دنیا!

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1863

به "برایان اعتماد، ثروتمندترین ایرانى الاصل در امارات کیست؟" امتیاز دهید

2 کاربر به "برایان اعتماد، ثروتمندترین ایرانى الاصل در امارات کیست؟" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برایان اعتماد، ثروتمندترین ایرانى الاصل در امارات کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید