معرفی 10 شرکت هواپیمایی لوکس دنیا

به گزارش آناسی، ایرلاین های لوکس جهان در تمام جهان فعال هستند و هدف از طراحی و تهیه این ایرلاین های لوکس، فراهم آوردن نهایت آرامش و رفاه برای مسافران است. چرا که در سفرهای طولانی مدت بین المللی، فشار روانی و خستگی زیادی به مسافران تحمیل می گردد به همین علت ایرلاین های لوکس به مسافران یاری می نمایند تا دردهای جسمانی آنها طی پرواز کمتر گردد و خستگی و دلهره ای برای آنها ایجاد نگردد. سفر با این ایرلاین ها بسیار راحت و دلنشین است و کیفیت غذا بعلاوه ایجاد دسترسی به شبکه های ارتباطی گسترده، فضاهای استراحتی مناسب و خواب راحت برای آنها فراهم شده است.

معرفی 10 شرکت هواپیمایی لوکس دنیا

تضمین برترین قیمت بلیط هواپیما، بلیط قطار و رزرو هتل در تمامی نقاط جهان فقط در خبرنگاران.

ایرلاین های لوکس جهان

درست است که همواره گفته اند و شنیده ایم که با پول نمی توان همه چیز را خرید، اما شک نکنید که با پول میتوان یک مسافرت راحت و لوکس داشت که خبری از خستگی و فرسایش روح و روان در آن نباشد. پس با پول میتوان یک ایرلاین لوکس را تجربه کرد و خاطره سفری دلنشین را برای خود و اطرافیان رقم زد. در این قسمت ما ایرلاین های لوکس جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • (Etihad Airways) ایرلاین اتحاد ایرویز

در میان ایرلاین های لوکس جهان، ایرلاین اتحاد یا اتحاد ایرویز اولین ایرلاین لوکس و منتخب از نظر مسافران است. این ایرلاین پرواز هایی بسیار پر زرق و برق و لاکچری برای مسافران خود تدارک می بیند. شما در این ایرلاین به عنوان یک مسافر می توانید هر چیزی را که در لحظه دوست داشتید و خواستید، طلب کنید و آن را به راحتی در هواپیما پیدا خواهید کرد. بگذارید با یک مثال منظور خود را واضح تر بیان کنم.

تصور یک سوئیت دو خوابه برای اقامت شما در هواپیما و در طول پرواز می تواند بیش از هر چیزی انسان را به وجد بیاورد! شما در این ایرلاین نه تنها یک سوئیت کاملاً مجهز و لوکس دارید بلکه یک آشپز و یک پیشخدمت شخصی نیز به شما پیشنهاد می گردد. به عبارتی اگر شما ایرلاین اتحاد را برای سفر خود انتخاب کنید به مثابه این میماند که در ارتفاع 35000 فوتی یا 10668 متری بالاتر از سطح زمین، در یک هتل کاملا مجلل و مجهز اقامت دارید.

  • (Emirates Airways) ایرلاین اِمارات

ایرلاین منتخب بعدی که یکی دیگر از ایرلاین های لوکس جهان است، امارات ایرویز است. تصور کنید که در طول سفر هوایی دوست دارید از بار، اتاق ماساژ و یا سالن آب گرم بهره ببرید و نکته جالب اینجاست که در این ایرلاین تمامی این امکانات برای شما فراهم است. همچین ایرلاین امارات یکی از گران ترین و البته لاکچری ترین ایرلاین های جهان محسوب می گردد. در این ایرلاین تمامی ظروف مورد استفاده برای پذیرایی از مسافران، از برندهای رویال دولتون و روبرت ولش انتخاب شده اند و تجهیزات بهداشتی نیز همگی از برند بولگاری هستند. این ایرلاین مستقر در دبی به مسافران خود در طول سفر نوشیدنی های الکلی رایگان نیز ارائه می دهد و به طور کلی مسافران این ایرلاین تمامی امکانات رفاهی لازم و لوکس را در طول پرواز و در برترین حالت ممکن از این ایرلاین دریافت می نمایند.

  • (Qatar Airways) ایرلاین قطر

در میان ایرلاین های لوکس جهان شرکت قطر ایرلاین توانسته بالاترین و بیشترین امتیاز را به واسطه لوکس بودن و مجهز بودن، به خود اختصاص دهد و در تمام زمان ها آن را به خوبی حفظ کند. ایرلاین قطر بنا بر استانداردهای روز جهانی و بعلاوه استانداردهای بالای مهمان نوازی در خاورمیانه طراحی شده است. مسافرانی که ایرلاین قطر را انتخاب می نمایند می توانند از کیت مخصوص برخوردار باشند، که در آن تمام امکانات رفاهی مانند محصولات جورجیو آرمانی گنجانده شده است. به عبارت دیگر مسافران به واسطه داشتن کیت مخصوص می توانند از تمام امکانات رفاهی و پذیرایی در این ایرلاین بهره مند شوند. بد نیست بدانید که فضاها و اتاق های استراحت در این ایرلاین از استخر شنا نیز بزرگتر است. ایرلاین قطر در حال حاضر به بیشتر از 140 مقصد در سراسر جهان خطوط هوایی دارد.

  • (سنگاپور Airlines) ایرلاین سنگاپور

در این ایرلاین شما در ابتدای ورود خود به هواپیما یک دمپایی با یک دست لباس خواب راحتی دریافت می کنید که این شیوه مخصوص پذیرایی و خوشامدگویی ایرلاین سنگاپور در ابتدای کار به مسافران خود است. به عبارتی این ایرلاین در همان ابتدای کار سعی می نماید تا آرامش و امنیت روانی مسافران خود را تامین کند و اینگونه است که لقب یکی از ایرلاین های لوکس جهان را به آن اختصاص داده اند. بد نیست بدانید که کابین های شخصی که در خطوط هوایی سنگاپور ایرلاین مستقر هستند، همگی به وسیله یک طراح فرانسوی مشهور طراحی و اجرا شده اند.

کابین های شخصی، وسایلی که در کابین های شخصی قرار داده شده و البته مبلمان این کابین ها همگی از جنس چرم مرغوب و بسیار با کیفیت بوده که از برند های لوکس جهانی تهیه شده اند. در کنار تمامی این موارد شما در هر کابین به اینترنت رایگان و یک تلویزیون شخصی نیز دسترسی خواهید داشت و این در حالی است که در زیر نورپردازی بسیار ملایم و آرامش بخش کابین شخصی خود، می توانید غذاها و نوشیدنی های مورد علاقه تان را میل کنید. در آخر باید به این مورد اشاره کنیم که در این ایرلاین جایگاه های طبی مناسب و متعددی برای بهبود بخشیدن به شرایط جسمانی مسافران تهیه و تعبیه شده اند. تمامی این موارد رمز انتخاب این ایرلاین به عنوان یکی از ایرلاین های لوکس جهان است.

  • (Cathay Pacific) ایرلاین کاتای پاسیفیک

بدون شک رویای سفر کردن در آسمان ها در حالی که درون یک کاخ مجلل هستید غیر ممکن است. اما این رویا در یکی دیگر از ایرلاین های لوکس جهان یعنی کاتای پسِفیک به واقعیت تبدیل شده است. این شرکت هواپیمایی برای طراحی فضای داخلی هواپیمای خود از مجسمه های طراحانی مثل لیندا لِویتون و ماریو لوبو استفاده نموده که بواسطه آنها فضای داخلی هواپیما بشدت خاص و لوکس شده است. به عبارتی لوکس شدن هواپیما به واسطه حضور این مجسمه ها صد چندان شده.

در این شرکت هواپیمایی شما می توانید تجربه یک سفر راحت و بی نظیر را برای خود و همراهان، فراهم کنید. دفتر مرکزی این ایرلاین مستقر در شهر هنگ کنگ است و پرواز های سریع و بدون توقفی به سایر مقاصد بین المللی در جهان مانند لس آنجلس، شیکاگو، سانفرانسیسکو، نیویورک و هنگ کنگ دارد. ناگفته نماند که این ایرلاین برای چهارمین بار به عنوان برترین و یکی از مجهزترین ایرلاین های لوکس جهان در خطوط هوایی جهان معرفی گردیده است. اگر یک سفر هوایی سریع و بدون توقف با تمامی امکانات و تجهیزات مد نظر شماست ما ایرلاین کاتای پسِفیک را به شما پیشنهاد می کنیم.

  • (British Airline) ایرلاین بریتیش

دوست دارید در طول سفر هوایی خود از خدمات زیبایی بهره ببرید؟ خب بدون شک شما با انتخاب بریتیش ایرلاین می توانید خدمات درمانی و بسیار با کیفیتی را دریافت کنید که جزء لوکس ترین ها هستند. ضمن اینکه در ارتفاع 12192 متری از سطح زمین، چشیدن طعم نوشیدنی های اصیل انگلیسی می تواند خاطره ای خوش از یکی دیگر از ایرلاین های لوکس جهان را برای شما به جا بگذارد. در این ایرلاین شما با رعایت تمامی سنت های اصیل انگلیسی روبرو هستید که در کنار تجهیزات و خدمات مجلل و روز جهان به شما ارائه می شوند. این همان دلیلی است که شرکت هواپیمایی بریتیش ایرلاین را در زمره خطوط هوایی لوکس جهان قرار داده است.

  • (Korea Airline) ایرلاین کره

این منصفانه نیست اگر تمام ایرلاین های لوکس جهان در اروپا و آمریکا باشند. یکی دیگر از ایرلاین های لوکس جهان، ایرلاین کره با بزرگترین اتوبوس هوایی است که قابلیت جا به جایی مسافران با ظرفیت 555 نفر را دارد. بد نیست بدانید که خطوط هوایی کشور کره بیشترین و بالاترین ظرفیت حمل و نقل مسافر را دارند. به عبارتی اگر به عنوان یک مسافر خطوط هوایی کره را انتخاب کنید، بدون شک با رفتاری حرفه ای، محترمانه و مودبانه از مهمانداران خطوط هوایی روبه رو خواهید شد. مهمانداران در این خطوط هوایی آموزش دیده اند تا با مسافران مانند یکی از اعضای خانواده سلطنتی رفتار نمایند. بعلاوه شما می توانید کابینی درجه یک را انتخاب کنید و درست مانند خانه خود در این کابین استراحت کنید دانستن این مطلب نیز خالی از لطف نخواهد بود که غذاهای سرو شده در این خطوط هوایی از تنوع و کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  • (All Nippon Airways) ایرلاین آل نیپون

در ایرلاین آل کاپون شما را به تجربه استفاده از یک قطار هواپیمایی دعوت می کنیم. طراحی داخلی این ایرلاین که متعلق به کشور ژاپن است درست مانند یک قطار است که با کابین هایی خاص و مجذوب کننده به خوبی از حریم مسافران داخل هواپیما حفاظت می نماید. در کنار این ویژگی ها، مسافران می توانند از تلفن بین الملل و همینطور کمد شخصی نیز بهره مند شوند. این ایرلاین که یکی دیگر از ایرلاین های لوکس جهان است میخواهد تا با ارائه بالاترین درجه در تامین امنیت و آرامش مسافران، سفری ایمن و راحت را برای آنها تامین کند.

  • (Virgin Atlantic Airways) ایرلاین ویرجین آتلانتیک

تعداد ایرلاین های لوکس جهان کم نیست و همه چیز بستگی به شما دارد که برای سفر چه ویژگی را از ایرلاین خود مد نظر داشته باشید. ایرلاین ویرجین آتلانتیک برای مسافران ثروتمند و بسیار نازپرورده طراحی شده که در سال 1984 به طور رسمی خدمات شرکت هواپیمایی خود را شروع کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی جزء محبوب ترین خطوط هوایی جهان گردد. دفتر مرکزی ایرلاین ویرجین آتلانتیک در کالیفرنیا مستقر است و یکی از دلایل محبوبیت این ایرلاین این است که جایگاه هایش را به راحتی می توانید به تختخواب تبدیل کنید.

نورپردازی که در زمان استراحت در محل اقامت شما تعبیه می گردد در کنار سکوت و آرامشی که در طی پرواز تجربه می کنید، یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این ایرلاین است. مسافران در این هواپیما می توانند در طول پرواز خود، خوابی عمیق و راحت را در ارتفاع داشته باشند. ناگفته نماند که یک بار کامل و مجهز در قسمت میانی سالن هواپیما تعبیه شده است که با نوشیدنی های دلچسب و گوارا از مسافران پذیرایی می نماید.

  • (Hainan Airways) هاینان ایرلاین

شاید نام این شرکت هواپیمایی برای شما چندان آشنا نباشد چه برسد به اینکه آن را در بین ایرلاین های لوکس جهان قرار دهید. اما بد نیست بدانید که بر طبق آخرین آماری که در سال 2021 برای معین کردن لوکس ترین شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها صورت گرفت، ایرلاین هاینان به عنوان یکی از لوکس ترین ایرلاین هایی معرفی گردید که البته چندان شناخته شده نیست.

دفتر مرکزی این ایرلاین در کشور چین مستقر شده و جهانی لوکس و مجللی دارد که می تواند برترین مهمان نوازی را برای مسافران خود انجام دهد. شما در ایرلاین هاینان با برترین و با کیفیت ترین خدمات رفاهی در کنار تختخواب های عالی، کابینه ای کاملا بهداشتی و تمیز و البته غذاهایی بی نظیر، خارق العاده و با کیفیت رو به رو هستید. بد نیست بدانید که این شرکت هواپیمایی بارها توانسته رتبه برترین کلاس تجاری در بین سایر ایرلاین ها را به خود اختصاص دهد.

سفر با لوکس ترین ایرلاین های جهان

این که ما در این مقاله 10 مورد از ایرلاین های لوکس جهان را به شما معرفی نموده ایم به این معنا نیست که تنها همین 10 شرکت و کمپانی می توانند خدمات مسافرتی لوکس به شما ارائه دهند. بدون شک در سراسر جهان شرکت های هواپیمایی و مجهزی وجود دارند که می توانند با برترین خدمات و بالاترین کیفیت میزبان شما و همراهانتان در سفرهای متعدد باشند.

شرکت هایی که ما در این مقاله به آنها اشاره کردیم همگی در سال 2021 به عنوان لوکس ترین ایرلاین های جهان معرفی گردیده اند که با توجه به ارائه خدمات ویژه ای مانند نوشیدنی های عجیب و غریب، غذاهای بین المللی، جایگاه های تخت خواب شو و طبی همینطور استفاده از لوازم بهداشتی برند، آشپز درخواستی، اتاق استراحت طبقه بندی شده و غیره، بر آن شدیم تا آنها را به شما معرفی کنیم. اما شک نکنید که این شرکت ها تنها ایرلاین های لوکس و مجلل در جهان نیستند. در هر حال پیشنهاد ما این است که اگر تمایل دارید تا سفری مجلل و بدون هیچ گونه فشار و آسیب روانی و فیزیکی را تجربه کنید، از ایرلاین های لوکسی که به شما معرفی نموده ایم بهره ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2152

به "معرفی 10 شرکت هواپیمایی لوکس دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 شرکت هواپیمایی لوکس دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید