تراکتور در پی 3 امتیاز دیدار با آلومینیوم اراک است

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، زونیمیر سولدو قبل از ظهر امروز شنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در تبریز گفت: بازی سختی داریم ولی می خواهیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

تراکتور در پی 3 امتیاز دیدار با آلومینیوم اراک است

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: شناخت خوبی از حریف داریم و می خواهیم فوتبال خودمان را به آلومینیوم دیکته کنیم.

وی گفت: فردا با یک تیم خیلی خوبی بازی داریم، آلومینیوم فرایند خوبی داشت و تمرینات آمادگی را به موقع آغاز کرده و نتایج خوبی طی هفته های اخیر کسب کرده است. این تیم ساختار دفاعی خوبی دارد و باتوجه به نتایج تقابل دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک در فصل گذشته، بازیکنانم باید با انگیزه کافی بازی کنند.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی انجام داده و تیم را آماده کرده ایم. امیدوارم با ارائه بازی خوب، نتیجه مناسبی کسب کنیم.

سولدو در خصوص شرایط تیمش در خطوط مختلف، توضیح داد: ما مدت کوتاهی است که اینجا حضور داریم. بازی ها فشرده بوده و بیشتر وقت ما صرف ریکاوری می شود. تلاش می کنیم شرایط تیم در تمام خطوط، بهتر شود.

وی با بیان اینکه روی تمامی بازیکنانم حساب باز کرده ام، توضیح داد: بازیکنی بازی می کند که بهتر تمرین کرده و آمادگی بیشتری دارد.

سرمربی تراکتور با بیان اینکه خط دفاعی تیم را شکل داده ایم، اضافه نمود: علی رغم زمان کمی که در اختیار داشتم، تمریناتی برای بهتر شدن تیم در تمامی خطوط انجام داده ایم. ساخت خطم میانی و حمله فرایند مدت دار است تا تراکتور شکل واقعی به خود بگیرد.

وی در رابطه با مصدومیت محمدرضا اخباری، گفت: با مصدومیت اخباری، فرد بسیار مهمی را از دست دادیم؛ اما دروازه بان با تجربه دیگری در اختیار داریم.

سولدو با بیان اینکه علاقه شدیدی برای استفاده از بازیکنان جوان دارم، گفت: روز گذشته بازی تیم امید تراکتور را از نزدیک تماشا کردم. فرصت خوبی برای بررسی میزان پیشرفت بازیکنان جوانی بود که در تمرینات تیم برگسالان هم حضور دارند. امیدوارم هدف باشگاه نیز اضافه نمودن چند بازیکن از پایه های تراکتور به تیم بزرگسالان باشد.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: با تمام احترامی که برای مربی تیم آلومنیوم قائل هستم، می گویم که شناخت خوبی از این تیم دارم. تمام تمرکزم روی تیم خودمان است.

وی در خصوص بازیکنان مصدوم و محروم تیم، بیان نمود: دو بازیکن آسیب جزئی دیده اند و امروز شرایط آنان ارزیابی می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2034

به "تراکتور در پی 3 امتیاز دیدار با آلومینیوم اراک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور در پی 3 امتیاز دیدار با آلومینیوم اراک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید