رقابت سختی در لیگ والیبال خواهیم داشت، سراجی قول پرداخت پاداش داد

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، در انتها هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال زنان، تیم سایپا تهران در حساس ترین بازی هفته با نتیجه 3 بر 2 تیم باریج اسانس کاشان را شکست داد.

رقابت سختی در لیگ والیبال خواهیم داشت، سراجی قول پرداخت پاداش داد

مریم هاشمی، سرمربی تیم والیبال سایپا در تبادل نظر با خبرنگاران درباره بازی مقابل تیم باریج اسانس گفت: بازی زیبا و پایاپایی بود، خوشبختانه بازیکنانم در شرایط حساس عملکرد بهتری داشتند و در ادامه مسابقات نیز، تیم بهتر خواهد شد. امیدوارم در ادامه فرایند رو به رشد خود را حفظ کنیم تا به هدف نهایی و هت تریک قهرمانی برسیم.

وی درباره تقسیم ملی پوشان در تیم ها گفت: ملی پوشان در چهار تیم تقسیم شده اند؛ علاوه بر سایپا، تیم های پیکان، باریج اسانس و ذوب آهن نیز ملی پوش در اختیار دارند و سال جاری شرایط با سال گذشته بسیار فرق دارد.

هاشمی تاکید نمود: در همه جای جهان، تیم های برتر در پی جذب بازیکنان مطرح هستند تا به هدف خود برسند. اگر اینطور نبود که پاری سن ژرمن در پی جذب مسی نبود. یا تیم سپاهان که برترین های ایران را در اختیار دارد. لیگ زنان سال جاری شرایط سخت تری دارد و هر تیمی در شرایط حساس کم ترین خطا را داشته باشد پیروز می گردد.

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره مراسم تقدیر از نارنجی پوشان پس از کسب عنوان چهارمی جام باشگاه های آسیا گفت: در این مراسم با لوح تقدیر از بازیکنان قدردانی کردند و سراجی، مدیرعامل باشگاه قول پرداخت پاداش تا اواسط هفته را داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2001

به "رقابت سختی در لیگ والیبال خواهیم داشت، سراجی قول پرداخت پاداش داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت سختی در لیگ والیبال خواهیم داشت، سراجی قول پرداخت پاداش داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید