تفریحات هیجان انگیز در پاتایا

به گزارش آناسی، در پاتایا چه تفریحاتی انجام دهیم؟

به غیر از گشت و گذار در خیابان های شلوغ و سرزنده پاتایا، تفریحات و فعالیت های زیادی می توانید در طول شب و روز در این محل انجام دهید. قرار دریافت در منطقه ساحلی باعث شده که خیلی از این تفریحات به دریا ربط داشته باشد، گشت و گذار در جزایر اطراف و سواحل خیره کننده آن یکی از محبوب ترین تفریحات است. هم آن هایی که در پی هیجان هستند و هم آن هایی که آرامش را دوست دارند می توانند غرق در تفریحات گوناگون این جزیره شوند پس هیچ دلیلی وجود ندارد که در پاتایا حوصلتون سر برود، با خبرنگاران همراه باشید تا تفریحات این محل را بهتر بشناسید.

تفریحات هیجان انگیز در پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

بازی گلف

پاتا 30 زمین گلف مختلف دارد که برخی از آن ها ساده و برخی از آن ها حتی 18 حفره هستند. زمین گلف سیام مطابق با کلاس و استانداردهای جهانی ساخته شده و هر سال میزبان تورنمنت هوندا می باشد. پاتایا به دلیل تنوع انتخاب زمین، خوب بودن شرایط و آب و هوا، کیفیت بالای زمین ها و هزینه ارزان، محبوب گلف بازها می باشد. گلف بازی در این جزیره راهی عالی برای لذت بردن از هوای آفتابی و دیدن افراد جدید است.

رفتن به جزایر اطراف

جزایر کوچک و بدون سکنه که در آن سوی سواحل پاتایا قرار دارند بهشت جزایر استوایی هستند. جزایری که کمی دورتر از پاتاها هستند سواحل شنی خاص و زیبا، آب گرم و صخره های مرجانی دارند. با کروز به جزایر کوه رین، کوه خرم، جزیره میمون بروید و در آب های صاف و شفاف آنجا شنا و غواصی کنید، به میمون های ماکاک دوست داشتنی غذا بدهید و یا فقط از نسیم تازه دریا لذت ببرید. برای رفتن به جزایر نزدیک تر کروز از اسکله بالی های حرکت می نماید، قیمت این گشت و گذار برای هر نفر 3000 بات است.

پاراسیلینگ

جاهای زیادی در پاتایا هست که می توانید به آنجا بروید و از چشم انداز شهر لذت ببرید اما هیچ کدام از آن ها به زیبایی چشم اندازی که در چند متر بالاتر از خلیج پاتایا می توانید ببینید نمی رسند. در اینجا چترهای رنگارنگ بسیاری را در آسمان می بینید که با قایق های موتوری کشیده می شوند، این تجربه کوتاه ولی هیجان انگیز را می توانید با هزینه 500 بات در سواحل پاتایا انجام دهید.

صخره نوردی

در شمال پاتایا صخره های زیادی وجود دارد که آنجا را بهشتی برای علاقمندان به صخره نوردی نموده است. صخره نوردی ورزشی فیزیکی و ذهنی است که احتیاج به قدرت بالا به ویژه در دست ها و بازوها دارد تا بتواند وزن را تحمل کند و از سرشیبی بالا برود. سازمان هایی هستند که به یاری آن ها می توانید این ورزش هیجان انگیز را در پاتایا تجربه کنید.

رفتن به پارک آبی

پاتایا سه پارک آبی دارد که در آنجا می توانیدحسابی آب بازی کنید. این پارک های آبی فقط سرسره های آبی و آب پاش ها نیستند بلکه در آن ها گرداب، رودخانه ها و دریاهای شبیه سازی شده، زیپ لاین ها و حتی رستوران های عالی و نمایش های مخصوص شبانه هم وجود دارد تا روزی سرشار از شادی و هیجان را برای شما به وجود بیاورد.

منبع: بانکوک.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 331

به "تفریحات هیجان انگیز در پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات هیجان انگیز در پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید