تیم های ملی والیبال تایلند، سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا وارد اردبیل شدند

به گزارش آناسی، رئیس هیئت والیبال استان اردبیل گفت: امروز تیمهای ملی والیبال تایلند، سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا از فرودگاه اردبیل وارد استان شدند که جمع تیمهای حاضر در اردبیل به 8 تیم رسیده است.

تیم های ملی والیبال تایلند، سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا وارد اردبیل شدند

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از اردبیل، نادر فلاحی ظهر امروز در حاشیه ورود تیهای ملی والیبال امیدهای آسیا به اردبیل در جمع خبرنگاران در فرودگاه اردبیل گفت: به منظور شرکت در مسابقات والیبال امیدهای آسیا تا پیش از ظهر امروز تیمهای ازبکستان، پاکستان و جمهوری اسلامی ایران وارد استان اردبیل شده بودند که عصر دیروز نیز جلسه تمرینی مشترکی با حضور تیمهای ملی ایران و ازبکستان در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار گردد.

وی اضافه کرد: براساس برنامه در حال حاضر تیمهای والیبال امید تایلند، سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا وارد فرودگاه اردبیل شدند و با حضور این تیمها در حال حاضر 8 تیم از 11 تیم شرکت نماینده در مسابقات والیبال امیدهای آسیا در اردبیل حضور دارند.

رئیس هیئت والیبال استان اردبیل اعلام کرد: تیمهایی که امروز وارد اردبیل شدند به محل اسکان خود در شهرستان سرعین هدایت می شوند و بعد از استراحت تمرینات خود را تا روز برگزاری مسابقات در سالنهای پیش بینی شده برگزار خواهند کرد.

فلاحی از آماده باش مراکز اسکان و هتلهای اقامت تیمهای والیبال امیدهای آسیا در سرعین اطلاع داد و گفت: هیچ گونه مسئله ای در رابطه با اسکان و حمل و نقل تیمهای حضور یافته در اردبیل وجود ندارد و امیدواریم که روز دوشنبه شاهد برگزاری نخستین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا بدون هیچ عیب و نقصی باشیم.

وی توضیح داد: نخستین بازی تیم ملی والیبال امید ایران روز دوشنبه از ساعت 17 در استادیوم رضازاده اردبیل برگزار می گردد که از تمامی هم استانیهای غیور دعوت می کنیم با حضور خود در این بازی تیم ملی والیبال امید ایران را تشویق نمایند تا با کسب نتیجه مطلوب در سرانجام این مسابقات شاهد صعود تیم ملی والیبال ایران به مسابقات جهانی باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 550

به "تیم های ملی والیبال تایلند، سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا وارد اردبیل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم های ملی والیبال تایلند، سریلانکا، مالزی، چین تایپه و استرالیا وارد اردبیل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید