تیم هندبال منیزیم فرودس به مصاف اهلی سداب عمان می رود

به گزارش آناسی، خبرنگاران: تیم هندبال منیزیم فردوس از سری مسابقات هندبال باشگاه های آسیا یکی از دو نماینده هندبال ایران امروز به مصاف با تیم هندبال اهلی سداب عمان می رود.

تیم هندبال منیزیم فرودس به مصاف اهلی سداب عمان می رود

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

قاسم شعبانپور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بیرجند، گفت: هفدهمین دوره رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا 2014 دردوحه قطر از امروز برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه تیم هندبال منیزیم فردوس در این دوره از مسابقات در جدول گروه دوم نهاده شد، گفت: در این گروه تیم های الجیش قطر، الکویت کویت، الخلیج عربستان، اهلی سداب عمان قرار گرفته است و از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می نماید.

سرمربی تیم هندبال منیزیم فردوس اضافه کرد: در گروه یک مسابقات، نماینده ایران تیم ثامن الحج، قرین کویت، لخویا قطر، سلط اردن قرار گرفته است.

شعبانپوربیان کرد: تیم های قطر به عنوان حریفان سر سخت برای دو نماینده ایران هستند و تاکنون 13 مدال اعم از طلا، نقره و برنز را در کارنامه خود ثبت نموده اند وتیم های قطر از بازیکنان اروپایی استفاده می نمایند.

وی گفت: ظهر امروز ساعت 13:30 تیم هندبال منیزیم فردوس با اهلی سداب عمان به رقابت می پردازد.

این دوره از مسابقات تا هفدهم آذر ماه ادامه دارد و در دوره قبل مسابقات تیم های الجیش قطر، الریان قطر والسد لبنان مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 308

به "تیم هندبال منیزیم فرودس به مصاف اهلی سداب عمان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم هندبال منیزیم فرودس به مصاف اهلی سداب عمان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید