خبرنگاران ژاوی: فولاد حریف سرسختی بود

به گزارش آناسی، تهران- خبرنگاران- سرمربی تیم فوتبال السد قطر گفت: ما برای پیروزی به میدان آمدیم اما با تیمی سرسخت روبرو شدیم که به شدت روبروی ما ایستاد.

خبرنگاران ژاوی: فولاد حریف سرسختی بود

به گزارش خبرنگاران، تیم های فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D، امشب از ساعت 22:30 و در شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که در سرانجام هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

ژاوی هرناندز سرمربی قهرمان لیگ قطر در نشست خبری پس از این بازی اظهار کرد: از نتیجه بازی راضی نیستم. ما برای پیروزی به میدان آمدیم اما با تیمی سرسخت روبرو شدیم که به شدت روبروی ما ایستاد. در گروهی قرار داریم که بهترین های آسیا حضور دارند.

وی ادامه داد: کسب یک امتیاز در آینده به ما یاری می نماید. باید در آینده بهتر شویم و پیشرفت کنیم. نبود اکرم عفیف که بهترین بازیکن قطر و آسیا است به ما ضرر زده اما این توجیه خوبی نیست. ما در این بازی موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما حریف به خوبی توانست دفاع کند.

سرمربی السد توضیح داد: شرایط زمین بازی مناسب نبود و به همین دلیل نتوانستیم بازی همیشگی خود را مقابل حریف انجام دهیم. کیفیت چمن زمین پایین بود و باعث شد تا ما با مشکل روبرو شویم. امیدورام AFC به این موضوع توجه کند. پخش نشدن بازی ها در قطر هم موضوع مهمی است که من آن را متوجه نمی شوم زیرا ما برای طرفداران فوتبال بازی می کنیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1703

به "خبرنگاران ژاوی: فولاد حریف سرسختی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ژاوی: فولاد حریف سرسختی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید