دروازه بان افسانه ای خاتمه به خط خاتمه رسید ! ، تصمیم به خداحافظی با وجود پیشنهاد وسوسه کننده عربستانی ها

به گزارش آناسی، سنگربان اسطوره ای یوونتوس و تیم ملی ایتالیا ظاهرا به خط پایان دوران حرفه اش در فوتبال رسیده و تصمیم دارد بزودی از دنیای فوبتبال خداحافظی کند.

دروازه بان افسانه ای خاتمه به خط خاتمه رسید ! ، تصمیم به خداحافظی با وجود پیشنهاد وسوسه کننده عربستانی ها

به گزارش خبرنگاران آنلاین، جان لوئیجی بوفون سنگربان افسانه ای ایتالیا و اسطوره یوونتوس بالاخره در سن 45 سالگی تصمیمش را گرفته تا دستکش های خود را آویزان کند و از مستطیل سبز خداحافظی کند.

جیانلوکا دی ماریتزیو خبر داد بوفون در آستانه خداحافظی از فوتبال قرار گرفته است. او پیشنهاد وسوسه کننده از یک باشگاه عربستانی را رد کرد و می خواهد مسیر فوتبالی اش را به سرانجام ببرد.

بوفون فصل گذشته نتوانست پارما را به سری آ برساند. اگر پارما صعود می کرد می توان انتظار داشت که او یک فصل دیگر برای تیمش بازی کند اما این اتفاق نیفتاد و سنگربان اسطوره ای تصمیم به خداحافظی گرفته است.

بوفون در کارنامه اش 10 قهرمانی اسکودتو، 6 قهرمانی جام حذفی ایتالیا، 7 قهرمانی سوپر کاپ را با یوونتوس دارد. البته با پاریس لیگ فرانسه و سوپر کاپ را فتح کرد. جی جی در سال 2006 با نسل طلایی آتزوری قهرمان جام جهانی شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 تیر 1402 بروزرسانی: 31 تیر 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2382

به "دروازه بان افسانه ای خاتمه به خط خاتمه رسید ! ، تصمیم به خداحافظی با وجود پیشنهاد وسوسه کننده عربستانی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان افسانه ای خاتمه به خط خاتمه رسید ! ، تصمیم به خداحافظی با وجود پیشنهاد وسوسه کننده عربستانی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید