دستورالعمل عجیب رونالدو برای باشگاه النصر

به گزارش آناسی، نقش کریستیانو رونالدو در باشگاه النصر عربستان کم کم دارد بزرگ تر می گردد و فقط به زدن گل برای این تیم (14 گل در 17 مسابقه) یا معروف کردن فوتبال عربستان در جهان محدود نمی گردد.

دستورالعمل عجیب رونالدو برای باشگاه النصر

ستاره پرتغالی اکنون در تصمیمات مدیریتی باشگاه هم دخالت می نماید و حتی به باشگاه توصیه می نماید چه بازیکنی را بخرد یا در کدام کشور اردوی پیش فصل برگزار کند.

رونالدو به مدیران تیمش توصیه نموده که ویلیام کاروالیو را از بتیس بخرند و اکنون او در راه النصر است، اگرچه چند تیم عربستانی دیگر هم به جذب این هافبک پرتغالی علاقه دارند.

کاروالیو 31 ساله هم اکنون در اردوی پرتغال نیست، اما زمانی که به تیم ملی دعوت می شد، یکی از برترین دوستان رونالدو در اردو بود. البته خریدن او، تنها توصیه CR7 به باشگاه نبوده و او از آن ها خواسته اردوی پیش فصل تیم را در پرتغال برگزار نمایند.

النصر که هم اکنون در پی یافتن یک سرمربی تازه برای باشگاه است، قرار است از سوم ماه جولای اردوی پیش فصل خود را در پرتغال آغاز کند. البته این کار را فقط به درخواست رونالدو انجام نداده، بلکه چون رونالدو در پرتغال یک سوپراستار محبوب است، اردو زدن در این کشور یک اقدام بازاریابی هوشمندانه بوده است.

منبع: فرارو
انتشار: 27 خرداد 1402 بروزرسانی: 27 خرداد 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2369

به "دستورالعمل عجیب رونالدو برای باشگاه النصر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل عجیب رونالدو برای باشگاه النصر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید