زنگ خطر برای ایران به صدا درآمده، محرمی گفت فوتسال را کنار نگذارم

به گزارش آناسی، وحید شمسایی در مصاحبه با خبرنگاران درباره آخرین شرایط تیم فوتسال تاسیسات دریایی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تمرینات ما همچنان ادامه دارد، ولی با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم، بدن های بازیکنان یک مقدار افت کرده است. برای همین باید با دقت برنامه ریزی کنیم.

زنگ خطر برای ایران به صدا درآمده، محرمی گفت فوتسال را کنار نگذارم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

وی ادامه داد: چند بازیکن مصدوم هم داریم که یک مقدار زمان می خواهند تا به شرایط ایده آل برسند. حمید احمدی از یکی دو روز دیگر به تمرینات اضافه می شود. او به صورت انفرادی خیلی تمرین می کند ولی دوره درمانش یک مقدار طولانی شد.

سرمربی تیم تاسیسات همچنین از علی ابراهیمی، محسن منتظمی و سعید عباسی به عنوان دیگر مصدومان تیمش یاد کرد و اضافه نمود: ابراهیمی حدود دو هفته است که یک بیماری سنگین گرفته و به مشهد رفته است. سعید عباسی هم از ناحیه همسترینگ مصدوم شده و او را چند روز نخواهیم داشت. فکر می کنم باید یک خونی بریزیم تا شرایط تیم بهتر شود.

وی درباره برگزاری اردوی تاسیسات در جزیره کیش هم اعلام نمود: همه چیز برای سفر ما به کیش فراهم است. هر موقع که اراده کنیم، می توانیم به کیش برویم. ولی فعلا منتظریم ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد.

شمسایی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره آنالیز حریفان آسیایی و دریافت فیلم مسابقات سال گذشته جام باشگاه های آسیا از مسئولان باشگاه دبیری، یادآور شد: کمیته فنی تیم متشکل از خود مربیان، فیلم ها را مشاهده می کند و تیم ها را مورد ارزیابی قرار می دهد. درست است این فیلم ها برای سال گذشته است ولی همین هم می تواند کمک حال ما باشد، چون تیم های تایلند، ژاپن و کویت تغییر زیادی نداشته اند.

وی در خصوص شکایت مسئولان تیم ماهان تندیس، از ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم ماهان، یادآور شد: من قبلا هم گفته بودم کار غیرقانونی نمی کنم. عروجی با دریافت تسویه حساب و حتی پرداخت پول خروج از استان قم، با ما قرارداد بست و حتی کارت مسابقه اش هم صادر شده است. عروجی 20 درصد آخر قراردادش را هم نگرفته و همچنین 30 درصد قرارداد دیگرش هم به صورت چک پرداخت شده و تا حالا هم پاس نشده است.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی ادامه داد: با این حساب نمی دانم حرف شکایت از عروجی از کجا می آید. تمام مدارک عروجی با تیم تاسیسات کامل است. فکر می کنم این حرفها برای به هم ریختن تمرکز عروجی مطرح می شود.

وی همچنین درباره اختلافات کمیته فنی و کمیته فوتسال که منجر به استعفای سیدرضا افتخاری از کمیته فنی شد، اظهار کرد: امیدوارم فوتسال ما به سرمنزل مقصود برسد و به فکر منافع فوتسال باشند، نه منافع شخصی. اگر قرار باشد مسئولان فوتسال ما با هم دوستی نداشته باشند، چیزی جز ضرر برای ما ندارد.

شمسایی ادامه داد: همانطور که خبرنگاران در گزارشی به آن اشاره کرد، کمیته فنی از شروع فعالیتش چند تغییر متوالی داشته که این زیاد جالب نیست. تغییرات زیاد در فوتسال زیبنده این رشته نیست و با این حساب خیلی عقب نشینی خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: جام باشگاه های آسیا اولین تورنمنت مهم فوتسال در سال جاری است که اگر آن را هم از دست بدهیم، به قهقرا می رویم. با شرایط فعلی ترس و دلهره رقیبان آسیایی از ایران ریخته است و ما زنگ خطر را احساس می کنیم. حالا در این شرایط مسئولان خودمان هم ارتباط خوبی با هم ندارند که این به پیکره فوتسال ضربه می زند.

سرمربی تیم تاسیسات یادآور شد: الان تنها چند تیم هستند که در لیگ برتر خیلی خوب هزینه می کنند. مسئولان کاری نکنند این تیم ها هم از هزینه کردن در فوتسال صرف نظر کنند. اگر مسئولان به فکر نباشند، این تیم داری ها هم به کنار می رود؛ مانند روزهایی که شن سای ساوه، استقلال، پرسپولیس، فیروز صفه و خیلی از تیم های دیگر با توجه به سرمایه گذاری خوبی که انجام داده بودند، دلسرد شدند و از فوتسال رفتند. وقتی مسئولان ما خودشان نمی توانند سر یک میز بنشینند و به توافق برسند، دیگر از باشگاه ها چه توقعی دارند؟ به نظرم اگر فوتسال ما از والیبال الگوبرداری کند، خیلی چیزها دستمان می آید.

وی همچنین با اشاره به حضورش در جام ستاره ها و تقابلش با علی دایی، اعلام نمود: دایی بزرگ فوتبال ماست و ارتباط خوبی با او دارم. آن شب هم در آن مسابقه به عنوان بازیکن برتر زمین انتخاب شدم. با این حال این برای کشورمان افتخاری است که دو آقای گل دنیا در کنار هم قرار بگیرند.

شمسایی در انتها در پاسخ به این سئوال که آیا دایی به او توصیه نکرد فوتسال را کنار بگذارد؟ گفت: دایی نه، ولی خیلی دیگر از بازیکنان فوتبال مثل سیروس دین محمدی، رضا شاهرودی و مجتبی محرمی از من خواستند فوتسال را کنار نگذارم و خداحافظی نکنم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 680

به "زنگ خطر برای ایران به صدا درآمده، محرمی گفت فوتسال را کنار نگذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنگ خطر برای ایران به صدا درآمده، محرمی گفت فوتسال را کنار نگذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید