سرعت شارژ مگ سیف آیفون 12 مینی پایین تر از سایر آیفون هاست

به گزارش آناسی، اپل که چند هفته پیش از گوشی های سری آیفون 12 رونمایی کرد، به تازگی از پشتیبانی آیفون 12 مینی از فناوری شارژ مگ سیف با سرعت 12 وات خبر داده است.

سرعت شارژ مگ سیف آیفون 12 مینی پایین تر از سایر آیفون هاست

به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیاتو، نسل جدید گوشی های اپل از فناوری شارژ بی سیم مگ سیف پشتیبانی می نماید و در حالی که آیفون 12، 12 پرو و پرو مکس قادر به پشتیبانی از سرعت شارژ 15 وات هستند، برای کوچکترین عضو این خانواده حداکثر سرعت به 12 وات می رسد.

سرعت شارژ این محصولات به عوامل مختلفی مانند دما، میزان شارژ باتری و فعالیت سیستم بستگی دارد، با این حال در اسناد رسمی اپل به این موضوع اشاره شده که برای دستیابی به بهترین سرعت شارژ کاربران از شارژر 20 واتی USB-C استفاده نمایند.

این کمپانی به کاربران توصیه نموده که ابتدا شارژر مگ سیف را به آداپتور وصل نمایند و سپس به آیفون 12 متصل نمایند. اگر پیش از اینکه مگ سیف را به آداپتور متصل کنید، گوشی شما به این شارژر وصل گردد به صورت پیش فرض سرعت شارژ پایینی خواهد داشت تا اینکه برای سه ثانیه آن را از شارژر جدا کنید تا حداکثر سرعت در اختیارتان قرار بگیرد.

در صورتی که از شارژر مگ سیف برای شارژ ایرپاد بهره ببرید، سرعت شارژ به صورت پیش فرض برابر 7.5 وات خواهد بود که احتمالا برای شارژ دستگاه های سازگار با Qi این سرعت نیز کاهش پیدا می نماید.

در حال حاضر اپل گوشی های آیفون 12 و 12 پرو را وارد بازار نموده، با این حال پیش فروش آیفون 12 مینی و 12 پرو مکس از همین آدینه شروع می گردد و 23 آبان وارد فروشگاه ها خواهند شد. گوشی کوچک اپل در نسخه پایه از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد و با قیمت 699 دلار به فروش می رسد که البته باید شارژر مگ سیف را به صورت جداگانه با پرداخت مبلغ 39 دلار خریداری کنید. اپل از جعبه گوشی های خود آداپتور و هدفون را حذف نموده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 آذر 1399 بروزرسانی: 14 آذر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1409

به "سرعت شارژ مگ سیف آیفون 12 مینی پایین تر از سایر آیفون هاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرعت شارژ مگ سیف آیفون 12 مینی پایین تر از سایر آیفون هاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید