سرمربی تیم ملی واترپلو ایران به یک تیم باشگاهی پیوست

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، محسن رضوانی با اشاره به لزوم تدارک ویژه برای موفقیت تیم ملی واترپلو در بازی های آسیایی اظهار کرد: بدون تردید دفاع از عنوان سومی دوره قبل آسان نیست و حریفان ما در کوشش هستند تا برترین نتیجه را بگیرند. ما هم امیدوار هستیم با یک برنامه ریزی خوب شرایط را برای کسب نتیجه ای بهتر از ادوار گذشته فراهم کنیم.

سرمربی تیم ملی واترپلو ایران به یک تیم باشگاهی پیوست

وی اضافه کرد: با نظر الکساندر چیریچ (سرمربی تیم ملی واترپلو) قرار است چند مرحله اردو و بازی محبت آمیز با تیم های خارجی قبل از بازی های آسیایی داشته باشیم. فعلاً بازیکنان بواسطه فصل مسابقات لیگ در اختیار باشگاه ها هستند و چیریچ هم با هماهنگی فدراسیون راهنمایی یک تیم باشگاهی را تا زمان شروع برنامه های تیم ملی برای شرکت در بازی های آسیایی پذیرفته است.

رضوانی یادآور شد: البته این موضوع به درخواست خود او و بیشتر به واسطه نزدیکی به اعضای خانواده اش در ماه های آینده بود که به علت ارتباط نزدیک و خدماتی که این مربی ارزنده به واترپلو ایران داشت با فعالیتش در مدت معین در یک باشگاه خارجی موافقت کردیم. مطمئناً چیریچ با هماهنگی با وحید رضایی و دیگر همکاران ایرانی خود، مسابقات لیگ و تمرینات ملی پوشان را زیر نظر خواهد داشت. بعلاوه طی توافقی که داشتیم او برای تشکیل اردو ویژه بازی های آسیایی و در زمان مسابقات تدارکاتی با تیم های اروپایی در کنار ملی پوشان حضور خواهد داشت.

رئیس فدراسیون شنا که با سایت این فدراسیون تبادل نظر نموده است، درباره مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا گفت: هنوز برگزاری این مسابقات به صورت رسمی اعلام نشده است. ما برای شرکت در این رقابت ها و بعلاوه میزبانی در این مسابقات اعلام آمادگی کردیم و منتظر پاسخ مسئولان دنیای هستیم. بدون تردید در صورت برگزاری با تمام توان حاضر خواهیم شد.

رضوانی در انتها گفت: با وجود تمام مسائل ناشی از محدودیت های کرونا و مسائل اقتصادی تمام توان خود را به کار می بریم تا طبق نظر کادر فنی و چیریچ تدارک مناسبی را برای تیم ملی واترپلو پیش از بازی های آسیایی داشته باشیم. باور دارم به پشتوانه غیرت و پشتکار ملی پوشان ایران می توانیم باز هم در بازی های آسیایی پیروز باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 خرداد 1401 بروزرسانی: 27 خرداد 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2177

به "سرمربی تیم ملی واترپلو ایران به یک تیم باشگاهی پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی واترپلو ایران به یک تیم باشگاهی پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید