شیائومی بلک شارک 4S را 21 مهر روانه بازار می نماید

به گزارش آناسی، گزارش های اخیر حاکی از آن است که بلک شارک در حال کار بر روی دو گوشی با نام های بلک شارک 4S و بلک شارک 4S پرو، برای جایگزینی آن ها به اسم نسخه های قوی تر بلک شارک 4 و بلک شارک 4 پرو است که در اوایل سال جاری از آن ها رونمایی شد. امروز این شرکت چینی به وسیله حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی Weibo، اعلام نموده است که در روز 13 اکتبر (21 مهر) از گوشی نو شیائومی بلک شارک 4S رونمایی خواهد نمود.

شیائومی بلک شارک 4S را 21 مهر روانه بازار می نماید

در پوستر رسمی منتشر شده این شرکت، تنها به تاریخ رونمایی گوشی شیائومی بلک شارک 4S اشاره شده است. با این حال، احتمال می رود که این شرکت نسخه پرو این محصول را در کنار نسخه پایه عرضه کند. با نگاهی دقیق تر به پوستر در می یابیم که شیائومی بلک شارک 4S از سیستم دوربین سه گانه افقی مانند سری قبلی خود بهره می برد. اما این شرکت هنوز از مشخصات فنی این گوشی اطلاعات دقیقی منتشر ننموده است.

بر اساس شایع های منتشر شده، شیائومی بلک شارک 4S پرو مجهز به نمایشگری با رفرش ریت 144 هرتزی خواهد بود. این گوشی از نوترین پردازنده قدرتمند کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 پلاس و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی بهره می برد. شایان ذکر است که از تراشه اسنپدراگون 888 در نسخه پرو بلک شارک 4 استفاده شده است.

در قسمت دوربین، شواهد حاکی از آن است که سیستم دوربین سه گانه این گوشی، شامل سنسورهای 64+8+5 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ماکرو و فوق عریض خواهد بود. شیائومی از سیستم دوربین های این گوشی در بلک شارک 4 پرو استفاده نموده است. به احتمال زیاد گوشی بلک شارک 4S هم از رفرش ریت 144 هرتزی نمایشگر، شارژر 120 واتی و پردازنده اسنپدراگون 870 بهره خواهد برد. از ظرفیت باتری این گوشی ها اطلاعاتی منتشر نشده است. به نظر می رسد که احتمالا مانند گوشی بلک شارک 4، سنسورهای 64+8+5 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری ماکرو و فوق عریض سیستم دوربین این گوشی را تشکیل دهند.

بلک شارک نسبت به دیگر گوشی های شرکت شیائومی هر ساله کمترین فعالیت را در معرفی و عرضه محصولات گیمینگ خود دارد. اما طولانی بودن زمان بین عرضه محصولات بلک شارک با کیفیت بسیار بالای گجت هایشان جبران می گردد. در حالی که کمتر از یک هفته به رونمایی گوشی های نو بلک شارک مانده باید دید که آیا این گجت ها باز هم می توانند رضایت علاقمندان و کاربران به خصوص گیمرها رو جلب نمایند یا نه.

منبع: gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 آبان 1400 بروزرسانی: 1 آبان 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1948

به "شیائومی بلک شارک 4S را 21 مهر روانه بازار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی بلک شارک 4S را 21 مهر روانه بازار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید