عجله قابل تامل در برگزاری مجمع والیبال

به گزارش آناسی، جالب است که بعد از تغییرات اعمال شده در والیبال، تا این حد برای جا انداختن موقعیت افشین داوری به عنوان سرپرست عجله وجود دارد.

عجله قابل تامل در برگزاری مجمع والیبال

به گزارش خبرنگاران ،مجمع سالیانه فدراسیون والیبال 27 آذرماه در هتل المپیک تهران برگزار می گردد. این مجمع با حضور نمایندگان استان ها و سایر اعضای مجمع در هتل المپیک تهران تشکیل می گردد تا فدراسیون والیبال به ارائه گزارش عملکرد فنی و مالی خود به اعضای مجمع بپردازد. نکته قابل توجه برگزاری مجمع سالیانه این است که فدراسیون والیبال به تازگی دچار تغییر شده و عجله در برگزاری مجمع سالیانه برای ارائه گزارش عملکرد اتفاقی قابل تامل است. در اصل افشین داوری، سرپرست فعلی فدراسیون والیبال که از طرف داورزنی در این فدراسیون حضور دارد، باید گزارش عملکرد احمد ضیایی را ارائه کند؛ رییس فدراسیون که هنوز هم برای بازگشت به این فدراسیون کوشش می نماید.

با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشسته ها، ضیایی از سوی وزارت ورزش برکنار شد؛ کسی که عملکردش باب میل معاون قهرمانی وزارت ورزش نبود و جالب است که بعد از تغییر و تحولات، تا این حد برای جا انداختن موقعیت افشین داوری به عنوان سرپرست عجله وجود دارد.

4،160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 120

به "عجله قابل تامل در برگزاری مجمع والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجله قابل تامل در برگزاری مجمع والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید