لزوم تأیید هویت دو مرحله ای در نسخه وب و دسکتاپ واتساپ

به گزارش آناسی، با آماده شدن واتساپ برای انتقال تاریخچه چت از تلفن های اندرویدی به iOS، این برنامه در حال یک آماده سازی بروزرسانی نو برای نسخه های دسکتاپ و وب می باشد.

لزوم تأیید هویت دو مرحله ای در نسخه وب و دسکتاپ واتساپ

به گزارش خبرنگاران، واتساپ در کوشش است تا تأیید دو مرحله ای رابه برنامه دسکتاپ و نسخه وب خود اضافه کند. از آنجایی که بسیاری از افراد برای کار و برقراری ارتباط از این برنامه استفاده می نمایند، مجرمان نیز سعی می نمایند با کلاهبرداری از کاربران WhatsApp سوء استفاده نمایند.

این برنامه با اضافه کردن تایید دو مرحله ای و حتی اجازه باز کردن قفل برنامه با Touch ID یا Face ID سعی در رفع کردن این مشکل دارد. با توجه به پشتیبانی واتساپ از قابلیت چند دستگاهی، اکنون کاربران می توانند به وسیله دسکتاپ یا وب بدون احتیاج به اینکه تلفن همراه نزدیکشان باشد، یا حتی تلفن همراهشان روشن باشد، به برنامه دسترسی داشته باشند. با در نظر گرفتن این موضوع، افزودن تأیید دو مرحله ای به کاربران به حفاظت بیشتر حساب کاربری واتساپشان یاری می نماید.

زمانی که حساب کاربری واتس اپ شما ثبت می گردد، پس از وارد کردن کد 6 رقمی، برای ورود به حساب کاربری، یک پین شخصی نیز ضروری است. واتس اپ میخواهد تأیید صحت دو مرحله ای را در همه جا آسان تر کند، بنابراین این پیغام رسان در حال کار بر روی این ویژگی می باشد. امکان فعال و غیر فعال کردن تأیید دو مرحله ای در سرویس وب و دسکتاپ وجود دارد. این ویژگی مهمی خواهد بود، به خصوص زمانی که گوشی خود را گم می کنید و پین خود را به خاطر نمی آورید.

در حال حاضر تعیین نیست که این ویژگی چه زمانی در دسترس خواهد بود، زیرا این عملکرد هنوز در روز های اولیه توسعه است. یکی دیگر از ویژگی هایی که واتس اپ در حال آماده سازی آن است، امکان مشاهده تصویر زمینه چت هنگام برقراری تماس صوتی در نسخه iOS این برنامه است.

منبع: 9to5mac

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2107

به "لزوم تأیید هویت دو مرحله ای در نسخه وب و دسکتاپ واتساپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم تأیید هویت دو مرحله ای در نسخه وب و دسکتاپ واتساپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید