مهرگان: درس های زیادی از بازی با تایلند گرفتیم

به گزارش آناسی، سرمربی تیم والیبال بانوان با بیان اینکه درس های زیادی از بازی با تایلند گرفتیم گفت: عملکرد تیمی ما مقابل تایلند بهتر از مسابقات قبلی بود و به پیشرفت والیبال بانوان ایران یاری زیادی کرد.

مهرگان: درس های زیادی از بازی با تایلند گرفتیم

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

جواد مهرگان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص مسابقه شاگردانش برابر تایلند در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا گفت: می دانستیم باید با تیمی رقابت کنیم که بسیار ترکیبی بازی می نماید و اگر دریافت خوبی داشته باشند، سرعت حملاتشان بالاست. بنابراین سعی کردیم با ریسک بیشتری سرویس بزنیم که دریافت اول تایلند را تحت الشعاع قرار دهیم که پیروز هم بودیم و سیستم دفاعی مان خیلی خوب شکل گرفت.

وی اضافه کرد: تیم ما یازده دفاع روی تور داشت، در حالی که تایلند سه دفاع ثبت کرد. در دریافت سرویس هم عملکرد بهتری داشتیم، اما فکر می کنم در حمله احتیاج به سرعت بیشتری داریم. در مسابقات بعدی هم باید سرعت ضربات مان را افزایش داده و از حملات سرعتی بیشتری استفاده کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان با اشاره به پیشرفت ملی پوشان گفت: توپ گیری تیم تایلند خیلی خوب بود و در حمله و تنوع حمله و ضربه از ما پیروز تر بود، اما در مجموع فکر می کنم این بازی یاری خیلی زیادی به ورزشکاران کرد که پیشرفت بیشتری نمایند. اگر در تورنمنت های بعدی مثل انتخابی المپیک شرکت کند، می توانیم فاصله مان را با تیم های سطح اول آسیا کمتر کنیم.

مهرگان که از عملکرد شاگردانش در این مسابقه راضی است، گفت: در مجموع عملکرد تیمی ما نسبت به مسابقات قبلی بهتر بود و درس های زیادی از رقابت برابر تایلند گرفتیم که امیدوارم در بازی امروز و بازی های بعدی از آن استفاده کنیم. از طرفی تجربه تیم تایلند در لحظات حساس مسابقه به آنها یاری کرد تا بتوانند این رقابت را مدیریت نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 280

به "مهرگان: درس های زیادی از بازی با تایلند گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهرگان: درس های زیادی از بازی با تایلند گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید