میز خدمت باید کارآمد تر در اختیار مردم قرار گیرد

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، منوچهر حبیبی در سومین جلسه نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت استان که با حضور معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور در استانداری برگزار گردید اظهارداشت: نیروی انسانی مهمترین سرمایه جوامع بشری است و همه تصمیمات برنامه ریزان کشور باید در مسیر اعتلای نیرو باشد.

میز خدمت باید کارآمد تر در اختیار مردم قرار گیرد

وی اضافه نمود: کارمندان سرمایه انسانی ارزشمند هر دستگاه هستند که باید دستگاه ها در صیانت از این سرمایه متعهد باشند و آموزش و نظارت بر کار آنها را بر عهده بگیرند.

حبیبی توضیح داد: حفظ نیروی انسانی که با تحمل سختی و سرمایه گذاری فراوان وارد سیستم اداری شده ضروری است و مدیران دستگاه های اجرایی از جمله سازمان اداری و استخدامی کشور باید این موضوع را جدی بگیرند.

وی گفت: معمولا پس از برگزاری آزمون، تایید صلاحیت ها از مراجع ذیربط به عنوان کارمند وارد سیستم های ادارای می شوند ولی در ادامه هیچ تلاشی برای صیانت از این نیروها نداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: باید در واگذاری و تفویض اختیار به استان ها، کمی با درایت بیشتری عمل گردد وبا اعتماد به استانها بتوان به تسیهل در امور اقدام کرد.

حبیبی اضافه نمود: انتظار دستگاه ها باید در حد ظرفیت آنها صورت گیرد و از 117 مورد تفویض اختیار به استان ها تاکنون هیچ کدام موثر نبوده و گره گشای مسائل نبوده است.

وی اعلام کرد:بااجرای برخی امور مانند راه اندازی میز خدمت وراه اندازی طرح سامد، ارتباط مستقیم مدیران با مردم و نیز ایجاد دفاتر پیشخوان هر چند در ظاهر اتفاقات خوبی اتفاق افتاده اما شاید بتوان گفت این کارها ما را سرگرم نموده و برای مردم هم سردرگمی ایجاد نموده است.

حبیبی اظهارداشت: می توانیم مجموعه این کارها را در قالب میز خدمت به صورت کابردی تر در اختیار مردم قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 137

به "میز خدمت باید کارآمد تر در اختیار مردم قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز خدمت باید کارآمد تر در اختیار مردم قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید