نخستین تونل پرسرعت تجاری ایلان ماسک در لاس وگاس افتتاح می گردد؟ (هزینه تور آمریکا)

به گزارش آناسی، ایلان ماسک مدیرعامل شرکت بورینگ، در توییتی غافلگیر کننده خبر از طراحی تونلی پرسرعت در لاس وگاس داد. تونلی که می تواند شانس این را داشته باشد که نخستین تونل پرسرعت تجاری ایلان ماسک در ایالات متحده باشد.

نخستین تونل پرسرعت تجاری ایلان ماسک در لاس وگاس افتتاح می گردد؟ (هزینه تور آمریکا)

اگر علاقمند به سفر با بهترین هزینه تور آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، تونل لاس وگاس می تواند تا 2 مایل را پوشش دهد و با هزینه هایی بسیار پایین مبادلات تجاری را رقم زند.

ایلان ماسک، یکی از بنیانگذاران و مدیر اجرایی تسلا، در یک توییت غافلگیر نمایند ضمن انتشار این خبر اظهار داشت نخستین نسخه تونل آزمایشی لاس وگاس تکمیل شده و به زودی به مرحله بهره برداری می رسد. این پروژه تا کنون حدود 40 میلیون دلار سرمایه جذب نموده است.

این تونل برای رونمایی از یک محوطه 200 هکتاری برخوردار خواهد شد. مدیر ارشد توسعه شهری لاس وگاس؛ استیون هیل نیز در این خصوص می گوید: طی 24 سال گذشته ما در کوشش بودیم که یک شهر تجاری تمام عیار را ایجاد کنیم و اکنون تونل نو به اهداف تجاری ما یاری بیشتری خواهد نمود.

توسعه کسب و کار تجاری به طور فزاینده ای برای تاجران لاس وگاس مهم است. بر اساس آمارهای سازمان گردشگری ایالات متحده، از 43 میلیون بازدید نماینده این شهر در سال گذشته، 6.6 میلیون نفر از آنها برای جلسات کاری آمده اند و البته این حضور به رونق تفریح ها و رستوران های شهر هم یاری نموده است.

هیل در بخشی دیگر از سخنانش می گوید: ما امیدواریم فرصت این تکنولوژی را به کل شهر منتقل کنیم. مدت هاست که متوجه شده ایم در حالیکه لاس وگاس رشد می نماید، ما در حال حرکت به سمت دنیای فناوری هستیم و باید به زیرساخت های شهری توجه بیشتری کنیم.

جالب است بدانید شرکت بورینگ همزمان در حال کار روی پروژه های لس آنجلس، شیکاگو و مریلند است. بنابراین برای ماسک و شرکت بورینگ لاس وگاس یک فرصت تجاری فوق العاده برای نمایش قدرت ها و توانایی ها محسوب می گردد.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2289

به "نخستین تونل پرسرعت تجاری ایلان ماسک در لاس وگاس افتتاح می گردد؟ (هزینه تور آمریکا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تونل پرسرعت تجاری ایلان ماسک در لاس وگاس افتتاح می گردد؟ (هزینه تور آمریکا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید