نعمتی: گل دقیقه 25 بهترین صحنه فوتبالی ام بود، متوجه نشدم خودم پنالتی دادم یا نه

به گزارش آناسی، سیامک نعمتی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گلی که دقیقه 25 بازی به ماشین سازی زدیم، یکی از بهترین صحنه های فوتبالی ام بود.

نعمتی: گل دقیقه 25 بهترین صحنه فوتبالی ام بود، متوجه نشدم خودم پنالتی دادم یا نه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیامک نعمتی پس از فزونی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس برابر ماشین سازی تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: با از دست دادن مهرداد میناوند، قصد داشتیم با پیروزی در بازی امروز، آن را به مهرداد تقدیم کنیم. جای او واقعاً خالی است و بار دیگر به خانواده اش تسلیت می گویم. امیدوارم با قهرمانی بتوانیم روح مرحوم میناوند را شاد کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا در صحنه پنالتی خطایی مرتکب شد، گفت: متوجه نشدم خودم پنالتی دادم یا نه. داور هم نگفت چه اتفاقی افتاده است و تنها به این جمله بسنده کرد که دو نفری پرس نموده اید. نمی گویم صد درصد اما 90 درصد پنالتی نبود.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا به سختی توانستند مقابل تیم انتهای جدول برنده شوند، توضیح داد: انتظارات از پرسپولیس بالاست. این تیم چهار سال است بهترین نتایج را کسب نموده و یک مقدار فشار از بیرون وارد می گردد. احتیاج به حمایت طرفداران داریم تا فشارها برداشته گردد. شک نکنید پرسپولیس به کورس قهرمانی برگردد.

نعمتی در رابطه با گل اول پرسپولیس در دقیقه 25 بازی که شماره پیراهن مهرداد میناوند بود، گفت: این یکی از بهترین صحنه های فوتبالی برای من بود.

وی درباره اعتراض بازیکنان ماشین سازی به عدم رعایت بازی جوانمردانه از سوی پرسپولیس روی گل دوم گفت: بازی جوانمردانه معنی اش این است که 90 دقیقه بازی کنید. اگر یکی دو بار مصدوم بشوند، اشکالی ندارد، اما بازیکنان ماشین سازی هر پنج دقیقه دو نفرشان روی زمین می افتادند. اگر بحث بازی جوانمردانه است، خودشان باید رعایت می کردند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1605

به "نعمتی: گل دقیقه 25 بهترین صحنه فوتبالی ام بود، متوجه نشدم خودم پنالتی دادم یا نه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: گل دقیقه 25 بهترین صحنه فوتبالی ام بود، متوجه نشدم خودم پنالتی دادم یا نه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید