نگار جواهریان با پارتی بازیگر شد ! ، ناگفته عجیب اما واقعی !

به گزارش آناسی، خبرنگاران: نگار جواهریان یکی از بازیگران نقش اصلی سریال خاتون است. او همسر رامبد جوان بازیگر و مجری معروف طنز است.

نگار جواهریان با پارتی بازیگر شد ! ، ناگفته عجیب اما واقعی !

نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است. نگار جواهریان یک دختر به نام نوردخت دارد. نگار جواهریان به تازگی در سریال خاتون ایفای نقش نموده است.نگار جواهریان تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است. نگار جواهریان جزو بازیگران نقش اصلی در سریال خاتون است.

به گزارش خبرنگاران، اولین دوقلوهای خانم در بازیگری باران کوثری و نگار جواهریان بودند . ستاره سریال خاتون در حال حاضر جز 5 بازیگر اصلی زن در سینمای ماست که هر کارگردانی ابتدا به سراغ یکی از آنها می رود.

بعد از نسل دهه هفتاد که هدیه تهرانی ، نیکی کریمی مشهورترین نام هایش بودند ، نگار جواهریان به همراه باران کوثری ، ترانه علیدوستی ، گلشیفته فراهانی و پگاه آهنگرانی بازیگران جوانی بودند که در دهه 80 کار خود را در سینما شروع کردند. جالب اینکه وجوه مشترک بین این 5 بازیگر بسیار زیاد است ؛ از تاریخ تولد (که جملگی دهه شصتی هستند) تا ارتباطات صمیمانه و دوستی آنها قبل از ورود به عرصه بازیگری که هریک باعث تشویق دیگری شد!

نگار جواهریان که حالا همسررامبدجوان و مادر تنها دختر او نوردخت است ، در دوران دبیرستان همکلاسی باران کوثری بود . آنها روی یک نیمکت می نشستند و صبح تا شب همیشه و همه جا با هم بودند. ارتباط صمیمانه این دو دوست تا جایی رسید که بین خانواده هایشان هم رفت و آمد برقرار شد.

پدر و مادر باران کوثری (جهانگیر کوثری تهیه کننده و رخشان بنی اعتماد کارگردان) به خاطر فعالیت شان در سینما همیشه نقشها و پیشنهادات بسیاری از کارهای خود یا دوستانشان در سینما داشتند که در پی بازیگری با سنین پایین باشند . خود باران کوثری از کودکی بازی در سینما را شروع کرد و ارتباط نگار با او زمینه ای شد برای افزایش علاقه جواهریان به بازیگری .

اولین کار جواهریان در سینما خوابگاه دختران در سال 1380 بود که در آن فیلم نقش واقعی خودش در زندگی را ایفا کرد! یعنی دوست صمیمی باران کوثری که مطابق قصه دختران جوانی بودند که مورد حمله خوبان عالم (!) قرار می گرفتند .

البته بعدها مشغله حرفه ای و تغییرات شخصیتی باعث شد این دو دوست دیگر فرصت چندانی برای ادامه این ارتباط تنگاتنگ نداشته باشند اما برای همیشه نحوه ورود جواهریان به سینما به وسیله دوستی با باران کوثری به ثبت رسیده است.

منبع: رکنا
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2023

به "نگار جواهریان با پارتی بازیگر شد ! ، ناگفته عجیب اما واقعی !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگار جواهریان با پارتی بازیگر شد ! ، ناگفته عجیب اما واقعی !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید