هیچ بازیکنی با معرفی به ذوب آهن نیامد ، بستن تیم ضعیف بود

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، مجتبی فریدونی در مراسم معارفه مهدی تارتار به اسم سرمربی باشگاه ذوب آهن گفت: به بازیکنان نو که باشگاه پیوستند و تعدادشان کم هم نیست خوش آمد می گویم، آنها اگر اکثریت نباشند در بین بازیکنان اقلیت هم نیستند.

هیچ بازیکنی با معرفی به ذوب آهن نیامد ، بستن تیم ضعیف بود

وی با بیان اینکه دو سال اخیر برای طرفداران و باشگاه ذوب آهن روزهای خوبی نبود، افزود: در لیگ بیستم تا روزهای آخر فشار داشتیم و واقعاً روزهای تلخی را سپری کردیم، حتی رقبای ذوب آهن هم می خواهند این تیم را قوی ببیند زیرا رقابت با رقیب ضعیف برای آنها سخت است.

مشکل اصلی ذوب آهن جذب بازیکنان غلط بود

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: در تیم فوتبال ایرادات و اشکالاتی داشتیم که برای ترمیم آن کار را خیلی زود آغاز کردیم، متأسفانه تیم از لحاظ مهرهدر سال قبل شرایط خوبی را تجربه نکرد و در اول فصل بازیکنان ضعیفی جذب شدند که سعی در ترمیم این مشکل داتتیم.

وی تاکید نمود: البته خیلی وقت ها تیم خوب بازی کرد، اما نتیجه حاصل نشد که باعث فشار روانی شد و این فشار روانی باعث افول نتیجه گیری در بازی های بعدی داشت که در این راه شرایط داوری هم تأثیرگذار بود تا دو فصل ناپیروز داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه شرایط نامناسب در بستن تیم علت اصلی شرایط بد گذشته بود، افزود: بلافاصله بعد از لیگ با همدلی هیئت مدیره با آقای تارتار به توافق رسیدیم که به گواه کارشناسان یکی از مربیان پیروز ایران است.

امیدواریم با تارتار به روزهای خوب برگردیم

وی با اشاره به عملکرد مثبت تارتار در تیم های قبلی وی توضیح داد: امیدواریم به طبع در ذوب آهن و اصفهان که شرایط بهتری از تیم های قبلی تارتار دارد نتیجه خوبی بگیریم و بتوانیم ذوب آهن را به صندلی واقعی این باشگاه برگردانیم و روزهای خوبی را سپری کنیم.

فریدونی در مورد نحوه جذب بازیکنان تازه ابراز داشت: تمامی این بازیکنان با فهرست شخص آقای تارتار و نظر مستقمیم او جذب شد، من در دوره های قبل هم عضو هیئت مدیره بودم اما سال جاری اولین بار است که هیچ بازیکنی سفارشی به تیم نیامده است و همه با ملاک فنی و معرفی تارتار آمدند.

وی با اشاره به استقرار مدیران ذوب آهن در تهران برای عقد قرارداد با بازیکنان تازه گفت: بعد ازارائه فهرست به وسیله تارتار در دو روز اول حتی در روز تاسوعا در تهران بودیم که 80 درصد اصلی جابجایی در همان دو روز انجام شد که کمیته جابجایی تصمیم نحوه مذاکره می داد.

مذاکرات جابجایی فردی نبوده

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن تاکید نمود: تیم پنج نفره کمیته جابجایی وظیفه مذاکرات را به عهده داشت که شامل افراد حقوقی و مالی بود و مذاکرات به هیچ اسم فردی نبوده و تمام عقد قرادادها در ساختمان باشگاه ذوب آهن در تهران بود.

وی با بیان اینکه جذب این بازیکنان اقدام خوبی بود، توضیح داد: خیلی اتفاق خوبی بود که در روزهای اول خرید بازیکنان انجام شد زیرا هر چه از جابجایی می گذرد وسواس ما بیشتر می گردد و پیشنهادات واقعی و غیر واقعی به بازیکنان ارائه می گردد که باعث می گردد در آخر جابجایی خرید سخت باشد.

فریدونی تاکید نمود: امیدواریم باشگاه ذوب آهن فصل خوبی را سپری کند و نگرانی های دو سال گذشته در بین هوادارن این تیم نباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1892

به "هیچ بازیکنی با معرفی به ذوب آهن نیامد ، بستن تیم ضعیف بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ بازیکنی با معرفی به ذوب آهن نیامد ، بستن تیم ضعیف بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید