واکنش شجاع خلیل زاده به خبر پیشنهاد پرسپولیس ، می روم قطر و برمی گردم ... ، 2 پیشنهاد هم از قطر دارم

به گزارش آناسی، مدافع پیشین تیم پرسپولیس به شایعه مذاکراتش با این باشگاه برای پوشیدن پیراهن این تیم در فصل بعد واکنش نشان داد.

واکنش شجاع خلیل زاده به خبر پیشنهاد پرسپولیس ، می روم قطر و برمی گردم ... ، 2 پیشنهاد هم از قطر دارم

به گزارش خبرنگاران، قرارداد شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش کشورمان با تیم الاهلی قطر به خاتمه رسید و همین موضوع برآورد هایی را درباره مقصد بعدی این بازیکن به وجود آورده است. در روزهای اخیر هم شایعاتی مبنی بر پیشنهاد پرسپولیس به شجاع خلیل زاده که سابقه پوشیدن پیراهن این تیم را دارد مطرح شده بود.

خلیل زاده درباره شایعه پیشنهاد پرسپولیس به او گفت: تا امروز که آدینه است باید بگویم که هیچ صحبتی از سمت باشگاه پرسپولیس با من نشده و مذاکره ای نکردیم. من هم در رسانه ها بعضی از مطالب را می خوانم اما واقعیت این است که صحبتی در این باره انجام نشده است. البته نه فقط پرسپولیس بلکه با هیچ تیم ایرانی فعلا مذاکره ننموده ام اما به زودی تکلیف تیم جدیدم را معین خواهم کرد.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر شایعات زیادی پیرامون من مطرح شد اما همان طور که گفتم با تیمی صحبت ننموده ام. البته فکر می کنم تا 3،4 روز آینده تکلیف تیم جدیدم را معین خواهم کرد.

خلیل زاده درباره پیشنهاد 2 تیم قطری به او گفت: تیم الاهلی باز هم خواستار امضای قرارداد با من شده است اما پاسخی به آنها فعلا ندادم. از طرفی یکی دیگر از تیم هایی که به تازگی به لیگ ستارگان صعود نموده به من پیشنهاد همکاری داده اما فعلا چیزی معین نیست. چیزی که معین است این است که در همین هفته تکلیف تیم جدیدم را معین خواهم کرد. این 2 پیشنهاد به من داده شده اما تصمیمی برای آینده نگرفتم. در همین چند روز تکلیفم معین خواهد شد.

مدافع فصل گذشته الاهلی اضافه کرد: فردا به قطر خواهم رفت تا بعضی از کارهایم را انجام دهم. 3 روز دیگر به ایران برمی گردم و آن موقع معین خواهد شد که به چه تیمی می روم. فعلا مذاکره ای با هیچ تیمی نکردم و همه اخباری که مطرح می گردد برآورد است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2372

به "واکنش شجاع خلیل زاده به خبر پیشنهاد پرسپولیس ، می روم قطر و برمی گردم ... ، 2 پیشنهاد هم از قطر دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش شجاع خلیل زاده به خبر پیشنهاد پرسپولیس ، می روم قطر و برمی گردم ... ، 2 پیشنهاد هم از قطر دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید