وضعیت حمل و نقل کشور ایتالیا

به گزارش آناسی، کشور ایتالیا دارای حمل و نقل بسیار منظم و دقیق می‌باشد. در این مقاله به شما خواهیم گفت که سفر ب انواع وسایل نقلیه‌ای همچون اتوبوس، خودرو، قطار و یا حتی گاندولاها چگونه است. 

وضعیت حمل و نقل کشور ایتالیا

سفر در ایتالیا با قطار

قطارهای ایتالیا معمولاً ارزان‌ قیمت هستند. اما متاسفانه قطارهای مربوط به مسیرهای اصلی و مخصوصاً قطارهای محلی بسیار شلوغ هستند. از آنجا که کارگران زیرخط فقر با استفاده از یارانه از قطارها استفاده می‌کنند، روزهای یکشنبه، قطارهای کمتری تردد می‌نمایند. از سوی دیگر، قطارها شما را درست به مراکز شهری می‌برند. البته برخی استثنائات هم وجود دارند و آنها عبارتند از نواحی قسمت پایین شهر که قطارها نمی‌توانند از سراشیبی‌های تند آنها بالا بروند و خود را به مراکز عمده برسانند. در چنین مواردی، می‌توان برای رسیدن از یک ایستگاه قطار به ایستگاه بعدی، از اتوبوس استفاده کرد، در نظر داشته باشید که قطارهای تندرو، گران ‌قیمت هستند.

اتوبوس‌ها در ایتالیا

آیا می‌توان در ایتالیا با اتوبوس به گردش برویم؟ پاسخ مثبت می‌باشد و شرکت‌های تعاونی نیز وجود دارند که برای مسافت‌های دوردست، اتوبوس دارند. با این وجود، در ایتالیا هیچ شبکه ملی اتوبوس وجود ندارد. در روستاهای کوچک و نواحی حاشیه‌ای، تقریبا همیشه اتوبوس‌های محلی تردد می‌کنند و شما را به شهرهای بزرگ تر می‌رسانند تا بتوانید از خدماتی که در شهرهای کوچک خبری از آنها نیست، بهره ‌مند شوید. اما برنامه زمان ‌بندی محدود این اتوبوس‌ها، بیشتر برای افراد محلی مناسب است تا برای مسافران. می‌توان گفت قطار بهترین گزینه برای حمل و نقل در ایتالیا است. اما مکان ‌هایی در ایتالیا همچون سیسیل، محل تردد اتوبوس‌ هایی همچون خطوط سایس اتولاینی هستند. خط سیتابوس نیز به چندین منطقه سرویس ‌دهی می‌کند و در خصوص ایستگاه‌ها و خطوط آن، دارای یک انجمن پرسش و پاسخ به زبان انگلیسی نیز هست. برای سفر به یکی از بهترین کشورهای قاره اروپا با تور اروپا همراه شوید.

سفر در ایتالیا با خودرو

اگر سفر به ایتالیا آنقدر ارزان ‌قیمت است که به راحتی می‌توان در آن به گردش پرداخت، پس چرا بعضی از مردم با خودرو به این سو و آن سو می‌روند؟ خوب، خیلی از مناطق در ایتالیا هستند که اصلا ایستگاه راه‌ آهن ندارند. البته بنزین در ایتالیا گران است. پس تا آنجا که می‌توانید به صرفه ‌جویی در پول ‌تان بپردازید. می‌توانید یک خودروی دیزلی اجاره کنید؛ اگرچه قیمت سوخت دیزل هم رو به افزایش و تقریبا در حال برابر شدن با قیمت بنزین است. اگر تصمیم دارید مدت زمان زیادی در ایتالیا اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما اجاره خودرو از موسسه می‌باشد.

انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 643

به "وضعیت حمل و نقل کشور ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت حمل و نقل کشور ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید