5 آوت لِت از برترین آوت لت های ایتالیا

به گزارش آناسی، معرفی 5 آوت لِت از برترین آوت لت های ایتالیا

در تعطیلات و سفر به کشورهای مختلف ممکن است بخشی از سفر خود را به خرید در مراکز خرید آوت لت آن کشور اختصاص دهید. ایتالیا یکی از مکان هایی است که می توانید اجناس با برندهای لوکس جهانی و با تخفیف های خوب را از آوت لت های آن خریداری کنید. در این مقاله به معرفی بعضی از بهترین آوت لت های ایتالیا می پردازیم. با خبرنگاران همراه باشید.

5 آوت لِت از برترین آوت لت های ایتالیا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

1.آوت لت سراواله(outlet di serravalle)

دهکده آوت لت سراواله، درست در شمال جنوا در منطقه پیدمونت واقع شده است. این آوت لت در نوع خود بزرگترین آوت لت اروپا و اولین آوت لت ایتالیا محسوب می گردد. این آوت لت با 225 فروشگاه از طراحان مطرح، و با تخفیف های 30 تا 70 درصدی بازدیدنمایندگان بسیاری را به آنجا می کشاند و باعث دوام و پایداری این آوت لت می گردد. در این آوت لت می توانید با پرسه زدن در خیابان هایی با خانه های پاستلی رنگ، به دنبال خرید با تخفیف های بالا از مارک های مشهوری مثل فِندی(Fendi)، گوچی(Gucci)، موسکینو(Moschino) و پرادا(Prada) باشید. می توانید مقداری از مبلغی که با توجه به تخفیف ها برایتان باقی مانده است را صرف یک شب اقامت در هتل Villa La Bollina کنید؛ ویلایی شیک و مدرن که با ماشین فقط 6 دقیقه تا این آوت لت فاصله دارد.

2. پوئییا آوت لت ویلِیج( Puglia Outlet Village)

در نزدیکی باری، واقع در سواحل دریای آدریاتیک ایتالیا، پوئییا آوت لت ویلِیج مجموعه ای از ساختمان های سفید رنگ در منطقه ای آفتابی است، که تمامی این ساختمان ها با 140 بوتیک از طراحان معروف پر شده است. در این دهکده ورود حیوانات آزاد است و همچنین زمین های بازی برای بچه ها وجود دارد. تمامی این امکانات این آوت لت را به مکانی مناسب برای گذراندن روزی خانوادگی و آرامش بخش تبدیل نموده است. برندهای تخفیف یافته از کفش ها و چکمه های زیبای ایتالیایی مثل فراتلی روسِتی(Fratelli Rossetti)، تا گرمکن های ورزشی مثل نایک(Nike)، ریبوک(Reebok) و آدیداس(Adidas) را شامل می گردد. درست در پایین جاده ای که به این آوت لت منتهی می گردد و در شهر ساحلی مولفِتا، هتل مدرن Resort Bufi با ساحلی اختصاصی انتظار شما را می کشد.

3. آوت لت باربرینو(Outlet di Barberino)

با 42 دقیقه رانندگی از فلورانس یا مسافتی کمی طولانی تر و با استفاده از اتوبوس های شاتل بولونیا، می توانید به آوت لت باربرینو برسید. سفرهای روزانه از هر یک از این شهرهای دوران رنسانس فوق العاده است. در این آوت لت، 121 مغازه از برندهای مشهوری مثل دولچه اند گابانا(Dolce & Gabbana)، پرادا(Prada)، و کاوالی(Cavalli)، با تخفیف های قابل توجه انتظار شما را می کشد. به خصوص کسانی که به دنبال تخفیف هستند می توانند قبل از رفتن به این آوت لت، خیابان های فلورانس را بگردند و با تماشای ویترین مغازه ها، در خصوص قیمت ها و اجناس تحقیق نمایند. می توانید برای اقامت در نزدیکی این آوت لت به خانه روستایی سنگی Agriturismo Massoserpente، با سقف های چوبی و غذاهای خانگی توسکانی بروید.

4. فیدنزا آوت لت ویلِیج(Fidenza Outlet Village)

میلان گاهی مقصدی برای کسانی است که میل وافری به یافتن چیزهای خوب- به خصوص صنعت مد- در زندگی دارند. اما این آوت لت که یک ساعت با شهر میلان فاصله دارد، تجربه ای مشابه بودن در پایتخت لباس را ایجاد می نماید. بوتیک های این آوت لت کاملا مشابه همتایانشان در مرکز شهر هستند. از میان برندهایی که در این آوت لت به نمایش گذاشته می شوند، می توان به میسونی(Missoni)، والنتینو(Valentino) و لا پرلا(La Perla) و بسیاری برندهای دیگر اشاره نمود.

اتوبوسی هر روز صبح از میلان به سمت این آوت لت حرکت می نماید. بهای این اتوبوس با برگشت فقط 20 یورو است. و مسافرینی که از این اتوبوس ها استفاده می نمایند از 10 درصد تخفیف ویژه نیز برای خریدهایشان برخوردار می شوند. برای اقامت در محل این آوت لت می توانید در هتل Hotel The Cube که فقط 2 دقیقه پیاده از فیدنزا تا آن راه است، و یا در هتل Milano Apartments Navigli که رده بالاترین هتل میلان است، اقامت کنید.

5. نوونتا دی پیاوه دیزاینر ویلِیج(Noventa Di Piave Designer Village)

جهت ونیز را با خریدی تجملی از آوت لت نوونتا ترکیب کنید. این آوت لت در وِنتییَن ریوییِرا(Venetian Riviera) واقع شده است. بیش از 140 مغازه از برندهای معتبر بین المللی مثل پل اسمیت، جیل ساندر، پرادا و گوچی و نیز برندهای کمتر شناخته شده ایتالیایی مثل بوییولی و ایزایا در این آوت لت فعالیت می نمایند. مغازه های این آوت لت با موزاییک و نقاشی های دیواری که از ونیز الهام گرفته شده اند، تزئین شده اند. برای اقامت در نزدیکی این آوت لت می توانید در هتل Moresco اقامت کنید.

اخذ ویزای شینگن ایتالیا

سفر به میلان با بهترین قیمت

رزرو هتل در میلان

بلیط سفر به رم با نازلترین قیمت

رزرو هتل ارزان در شهر رم

منبع: فلای تودی
انتشار: 7 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 283

به "5 آوت لِت از برترین آوت لت های ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 آوت لِت از برترین آوت لت های ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید