چیزهایی که باید در نیوزیلند انجام دهید

به گزارش آناسی، نیوزلند ، خانه هابیت ، به خاطر منظره خیره‌کننده آن مشهور است . اگر شما طرفدار فضای باز بزرگ هستید ، این کشور برای شما است . بهترین راه برای کشف جزیره شمالی جزیره شمالی این است که اتومبیل یا motorhome را کرایه کنید و راه خود را از بالا به پایین هدایت کنید . اینها 9 انتخاب برتر من هستند که به شما کمک می‌کنند که most ماجراجویی حماسی در سرزمین ابر سفید بلند داشته باشید .

چیزهایی که باید در نیوزیلند انجام دهید

# 8.The Nevis Swing
Adrenaline junkies را برای شما junkies . نوسان Nevis بزرگ‌ترین نوسان در دنیا است . این شرکت در پایتخت ماجراجویانه " Queenstown " واقع شده‌است و به همه این افراد اجازه می‌دهد تا برای پول خود فرار کنند . تصور کنید که 160 متر در هوا معلق و معلق در بالای یک رودخانه سنگی معلق مانده قبل از اینکه در ساعت 120 کیلومتر در ساعت به سمت دره‌ای که رو به رو است ، در حال آب دادن هستند . بسیار خوب . بهترین بخش این است که شما می‌توانید انتخاب کنید که چه کسی با آن برخورد می‌کنید و چگونه . هر کسی یک کامیون کوچک و یک عمل تریلر را تصور می‌کند .
# 7 . ماهیگیری میگو
این یکی برای یک بعد از ظهر تنبل و تنبل عالی است . در حومه ، پارک "دیوانه" دارای مجموعه کاملی از کارهایی است که باید انجام دهد اما واقعا ً تمام آن را در مورد میگو انجام دهد . وقتی وارد می‌شوید، چوب بلند بامبو را با یک قلاب کوچک در انتهای آن ، یک سطل فلزی و کمی طعمه برای شما فراهم می‌کنند و بقیه به شما بستگی دارد . شما می‌توانید از قایق ، یا پایه‌های چوبی ، ماهی بگیرید و یا می‌توانید بر روی چمن‌ها در کنار برکه حرکت کنید . بهترین قسمت ؟ وقتی کارتان را کردید آشپزی کنید و prawns را بخورید .
# 6 . بالا رفتن از آتشفشان
Rangitoto یک جزیره آتشفشانی است که درست در ساحل اوکلند قرار دارد . بر روی کشتی که آماده بود بر نشست غلبه کند ، سر فرود آورد . حدود یک ساعت طول می‌کشد تا از میان زمین‌های lava قدیم و بوته‌ها به بالای کوه صعود کند . با این حال ، مناظر panoramic از این دهانه تماشایی هستند ، اما یک عکس 360 درجه از همه جزیره‌ها در خلیج Hauraki . علاوه بر این، غارهای lave در این پایه وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن سفر کنید و به دنبال ماجراجویی باشید .
# 5 . تجربه یک روز bluebird را تجربه کنید
اگر در زمستان در نیوزیلند هستید ، باید از یک کوه بازدید کنید . این انتخاب من است . Perched بین Queenstown و Wanaka چیزی برای همه ارائه می‌دهد ، از جمله tobogganing ، اگر شما تمایل دارید که فقط سرما بخورید و یک روز را در برف بازی کنید . در غیر این صورت ، این پارک‌ها و لوله‌ها حرکت می‌کنند ، حماسی هستند . اگر شما در طول تابستان در آنجا هستید ، یک پارک یا پارک دوچرخه را امتحان کنید . شب را در بالا نگه دارید و زیبایی آسمان جنوبی و یا پیاده‌روی در یکی از مسیرهای کوهستانی آلپ جنوبی را تجربه کنید .
# 4 . در یک استخر حرارتی طبیعی Soak کنید
طبیعت زمین گرمایی Zealands به این معنی است که از چشمه‌های آب‌گرم پوشیده شده‌است . محبوب من Otumuheke Springs در Taupo است . مقداری اسنک و آذوقه بردارید و یک بعد از ظهر را در این استخرهای آب‌گرم قرار دهید . حتی یک آبشار داغ هم وجود دارد که شما می‌توانید در آن برخورد کنید . بهترین قسمت آزاد آن است ! ! !
# 3 . غار Waitomo
این سیستم غار زیرزمینی زیبا چیزی برای همه دارد . شما می‌توانید به سادگی در اطراف بخش اصلی گشتی بزنید و از کلیسای جامع بازدید کنید که از stalactites و stalagmites و یا سوار شدن در یکی از قایق‌هایی که دور دریاچه در تاریکی شناور هستند ، بازدید کنید . این طوری می‌توانید صدها هزار کرم نوری که مثل ستاره چشمک می‌زنند را ببینید . قسمت مورد علاقه من قایق قایق آبی سیاه است . گزینه‌های کمی بسته به سطح اعتماد به نفس شما وجود دارد . مثل tubing ، ترکیبی از صاف و آرام که از غارهای زیرزمینی عبور می‌کند و کرم و کرم پر از آدرنالین در تاریکی بالا می‌پرد . هیچ چیز مثل شیرجه زدن به یک فضای خالی سیاه نیست ، نه اینکه بداند زمین تو کجاست .
# 2 . از شایر بازدید کنید .
هر طرفدار ارباب حلقه‌ها باید این یکی را از لیست کند . حتی اگر طرفدار فیلم نباشی ، فیلم داستان هابیتون یک جای کوچک عجیب و غریب است که ارزش دیدن دارد . این جزیره که در Matamata واقع در جزیره شمالی واقع شده‌است ، کمی محرک است اما ارزش آن را دارد . شایر اولین مجموعه سینمایی است که در ارباب حلقه‌ها به کار می‌رود و مکان مناسبی برای کاوش ، کاوش و عکاسی است . سری به اژدهای سبز در ، میل و البته Bilbos Hobbit .
# 1 . کلیسای جامع Cove
من عاشق ساحل هستم و این یکی ارزش پیاده‌روی دارد .
هیچ راه دسترسی جاده‌ای وجود ندارد ، بنابراین شما انتخاب بین قایق‌سواری و یا پیاده‌روی را دارید . من پیاده‌روی را به خاطر مناظر حیرت‌انگیز clifftop در طول مسیر ترجیح می‌دهم و شما واقعا ً احساس می‌کنید که وقتی به کف رسیدید ، شنا خود را به دست آورده‌اید . بعد از غار بزرگی که به شکل کلیسای جامع نامگذاری شده‌است و زمانی که به کف آن رسیدید ، مکان بزرگی برای گذراندن یک بعد از ظهر در لذت بردن از خورشید ، شن و دریا و همچنین تمام حیات دریایی است که در این ذخیره زندگی می‌کنند .

انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 11

به "چیزهایی که باید در نیوزیلند انجام دهید" امتیاز دهید

1 کاربر به "چیزهایی که باید در نیوزیلند انجام دهید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزهایی که باید در نیوزیلند انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید