کمیته فنی برای کاراته مانند مجلس برای یک کشور اهمیت دارد

به گزارش آناسی، محمد باقر آقامیری با بیان مطلب فوق به خبرنگاران افزود: کمیته فنی برای فدراسیون کاراته نقش مجلس برای یک کشور را ایفا می کند. بسیار حائز اهمیت بود که فضایی ایجاد شود تا افراد متخصص و کاربلد کاراته تجربیات خود را در اختیار نسل جوان قرار دهند و در جهت پیشبرد کاراته کشور مثمرثمر واقع شوند.

کمیته فنی برای کاراته مانند مجلس برای یک کشور اهمیت دارد

وی افزود: من از تشکیل کمیته فنی حمایت می کنم و این کار را یکی از منطقی ترین تصمیمات فدراسیون کاراته در چند سال اخیر می دانم. نه اینکه خود من در این کمیته هستم. حتی اگر نبودم هم چنین اعتقادی داشتم که کاراته در شرایطی که کرونا همه فعالیت ها را محدود کرده، این کمیته می تواند همه را به حرکت درآورد.

پیشکسوت کاراته ایران با اشاره به اینکه فدراسیون کاراته یکی از بهترین و فعال ترین فدراسیون های ورزشی ایران است، گفت: کاراته در طول چند سال اخیر توفیقات زیادی در مسابقات برون مرزی داشته و در رقابتهای آسیایی و جهانی همواره برای ورزش ایران افتخار آفرین بوده است. ولی باید در سایر حوزه ها نیز فعالیت ها چشمگیرتر باشد و با جدیت بیشتری برای توسعه کاراته تلاش کرد.

رئیس کمیته فنی کاراته در مورد برنامه های این کمیته گفت: مهمترین برنامه ما تصمیم گیری شورایی و استفاده از خرد جمعی اهالی کاراته است. فضای کاراته با مدیریت خوب طباطبایی به سمتی پیش رفته که از تصمیمات فردی جدا شده و به خرد جمعی رسیده است. اگر به من بود که می گفتم برنامه هایی برای گسترش کاراته در سراسر کشور اجرایی شود، ولی خوب مسابقات برون مرزی و تیم های ملی هستند که باید برای آن خط مشی تولید کنید.

آقامیری در خاتمه گفت: کاراته تنها یک ورزش نیست؛ یک فلسفه است، روش زندگی است، خودسازی است. اگر مبارزات آن را کنار بگذاریم در بخش کاتا صفات اخلاقی را پرورش داده و فوق العاده سازنده است. این بخش از کاراته به نظر من باید بیشتر مد نظر قرار گیرد و ان شاءالله به کمک خانواده پرافتخار کاراته گام خوبی در این جهت برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1527

به "کمیته فنی برای کاراته مانند مجلس برای یک کشور اهمیت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته فنی برای کاراته مانند مجلس برای یک کشور اهمیت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید