تور تایلند لحظه آخری: کو سامت، جزیره ای رویایی برای گذراندن تعطیلات در تایلند

به گزارش آناسی، جزیره کو سامت

جزیره کوچک و زیبای کو سامت (Ku Samet) در سواحل شرقی تایلند واقع شده است و محلی عالی برای فرار از هیاهو و شلوغی نزدیک بانکوک و پاتایا است. نزدیکی جزیره کو سامت به مرکز تایلند، آن را تبدیل به محلی محبوب برای گذراندن آخر هفته ها نموده است. اگر می خواهید از این جزیره رویایی بیشتر بدانید در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور تایلند لحظه آخری: کو سامت، جزیره ای رویایی برای گذراندن تعطیلات در تایلند

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

در جزیره کو سامت به کدام ساحل برویم؟

کو سامت سواحل سرگرمیی زیادی دارد و یکی از دلایل محبوبیت آن هم همین سواحل هستند. اما این جزیره به غیر از سواحل، طبیعتی زیبا و موجودات آبزی متنوعی هم دارد. یک قانون در این جزیره وجود دارد که می گوید هر چه به سمت جنوب آن بروید با سواحلی با امکانات کمتر روبرو می شوید. بیشتر قایق هایی که از دیگر شهرهای تایلند به این جزیره می آیند در اسکله نا دان (Na Dan) در بخش شمال شرقی جزیره پهلو می گیرند. تقریبا همه سواحل سرگرمیی این جزیره در بخش شرقی آن قرار دارند (به جز ساحل بهشت که در بخش غربی است) چون بخش غربی آن پوشش صخره ای و جنگلی دارد. نزدیک ترین ساحل به اسکله نا دان (Na Dan) ساحل هات سای کائو (Hat Sai Kao) است که به داشتن شن های سفید معروف می باشد. این ساحل نسبت به همه سواحل جزیره، امکانات بیشتری دارد و بیشتر گردشگران هم همین محل را برای سرگرمی و استراحت خود انتخاب می نمایند. در این ساحل، مراسم بسیار شادی برگزار می گردد به همین علت کوله گردهای خارجی، جوانان تایلندی و کسانی که از تایلند برای گذراندن تعطیلات به این جزیره آمده اند جذب این ساحل می شوند. اما اگر دوست دارید به ساحلی بروید که شلوغی آن کمتر باشد، ساحل آئو تاب تیم (Ao Tub Tim) برای شما انتخاب مناسبی است چون به سواحل دیگر نزدیک است و دور افتاده نیست. اگر در پی سواحل دورافتاده هستید به ساحل آئو تاب تیان (Ao Tub Tian) که به ساحل نور شمع معروف است بروید.

اگر می خواهید به هنگام تعطیلات آخر هفته و یا دیگر تعطیلات به این جزیره بروید بهتر است که محل اقامت خود را از قبل رزرو کنید. این جزیره به عنوان پارک ملی دریایی تحت حمایت است و از جزایر جذابی است که به راحتی می توانید از بانکوک و یا پاتایا خودتان را به این محل برسانید.

چگونه به جزیره کو سامت برویم؟

از ایستگاه اتوبوس شرقی بانکوک، اتوبوس ها هر یک ساعت یک بار مستقیم به سمت بان فی (Ban Phe) می فرایند، بعد از سه ساعت به بان فی می رسید، از آنجا باید سوار قایق شده و بعد از مدت 40 الی 60 دقیقه وارد جزیره کو سامت می شوید.

آب و هوای جزیره کو سامت چگونه است؟

این جزیره آب و هوای مخصوص به خودش را دارد و در فصل باران های موسمی هیچ وقت تحت تاثیر باران های سیل آسا قرار نمی گیرد. البته این به این معنی نیست که هیچ وقت در این جزیره باران نمی بارد اما حداقل در فصل بارندگی ماه های می تا جولای (اردیبهشت تا تیر) نسبت به دیگر نقاط تایلند اندازه بارش کمتری دارد.

منبع: thaizer.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 بهمن 1400 بروزرسانی: 19 بهمن 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2062

به "تور تایلند لحظه آخری: کو سامت، جزیره ای رویایی برای گذراندن تعطیلات در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند لحظه آخری: کو سامت، جزیره ای رویایی برای گذراندن تعطیلات در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید