گردشگر مسئولیت پذیر تایلند

به گزارش آناسی، چگونه در سفر به تایلند یک گردشگر مسئولیت پذیر باشیم

در این یادداشت می خواهیم درباره این که چگونه می توانیم در سفر تایلند یک گردشگر مسئولیت پذیر باشیم و فرصت های بهتری به دست بیاوریم اشاره کنیم. این مقاله دارای لایه هایی متعدد است و از داوطلب شدن تا یاری به مستمندان و فعالیت های اخلاقی را شامل می گردد. شرایط به صورت کلی بسیار پیچیده است. پیشنهاد می کنیم که مقاله های مربوط به یاری کردن به متکدیان خردسال را نیز مطالعه کنید زیرا این مساله برای شما مانند یک معمای بغرنج خواهد بود و بهتر است از پیش خود را آماده کنید. بگذارید به سراغ فعالیت هایی برویم که احتمالا می خواهید انجام بدهید و سپس گزینه های جایگزینی برای آن ها را معرفی کنیم که به همان اندازه لذت بخش هستند. در ادامه نیز راهکارهایی برای داوطلب شدن به صورت مسئولیت پذیرانه به شما ارائه خواهد شد. با خبرنگاران همراه باشید:

گردشگر مسئولیت پذیر تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

رفتار و معاشرت با مردم

دو نمونه قابل ذکر از این مقوله را می توان روستای کارن پادائونگ (Karen Padaung) در شمال و نمایش های پینگ پونگ در بانکوک، پوکت و سایر مناطق دانست. در میان ساکنان روستای کارن بانوانی حضور دارند که به دور گردن آن ها حلقه هایی انداخته شده است. دیدن این مکان زیبایی های خود را دارد ولی صرف کردن پول در این مکان اندکی مشکوک به نظر می رسد. این افراد در حقیقت آوارگان برمه ای هستند و در تایلند گیرنموده اند تا به یک باغ وحش زنده برای عکاسی بدل شوند. سفرهایی وجود دارد که در آن می توانید به دهکده های بالای تپه ها بروید و در خانه های روستاییان اقامت کنید و بسته های جایگزین متعددی برای تور بازدید از دهکده یادشده وجود دارد. درزمینه نمایش پینگ پنگ نیز باید گفت که این منطقه به واسطه قاچاق کاملا فاسد شده است و بدون شک استقبال گردشگران از چنین نمایش هایی می تواند به این مسئله دامن زده و آن را شدت بخشد.

داوطلب شدن

بسیاری از مسافران برای حمایت از کسب وکارهایی که به صورت مسئولانه اداره می شوند، داوطلب می شوند. تعداد زیادی از سازمان ها و نهادهای غیردولتی برای انجام چنین کارهایی در طول سفر در پیش روی شما قرار خواهند داشت ولی همه آن ها عملکرد مناسبی ندارند. برای اطمینان از عملکرد مناسب این سازمان ها پیش از انجام هر اقدامی تحقیق کنید و مطمئن شوید.

حمایت از کسب وکارهای مسئولیت پذیر

استفاده از خدمات تعدادی این بنگاه ها را در طول سفرتان به شما پیشنهاد می کنیم. حمایت از بنگاه های اجتماعی یکی از آسان ترین روش های مناسب برای تجربه سفری با حس و حال و اثر مثبت است. این به این معنی است که باید کسب وکارهایی را انتخاب کنید که از منابع اقتصادی خود برای حمایت از جوامع محلی استفاده نموده و خدمات آموزشی و پشتیبانی به آن ها ارائه نموده و یا از منابع طبیعی محافظت می نمایند. شما می توانید همه کاری را انجام بدهید، از دریافت خدمات درمانی تا دریافت خدمات سفری و تمامی این شرکت ها نسبت به بهبود اجتماع متعهد هستند.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 372

به "گردشگر مسئولیت پذیر تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگر مسئولیت پذیر تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید