گل محمدی: اگر پنالتی اشتباه باشد، آدم به خیلی چیزها شک می نماید!

به گزارش آناسی، سرمربی پرسپولیس می گوید اگر تصمیم داور در اعلام پنالتی به سود پیکان اشتباه باشد، به خیلی چیزها شک می نماید.

گل محمدی: اگر پنالتی اشتباه باشد، آدم به خیلی چیزها شک می نماید!

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل پیکان گفت: در مجموع بازی خوب و درگیرانه ای بود. در خیلی از دقایق بازی فیزیکی شد. نتیجه دلخواه مان را گرفتیم. واقعا سخت بود. بازیکنان ما برای این پیروزی خیلی انرژی گذاشتند. زدن سه گل در شرایط بازی واقعا سخت است. بازیکنانم خیلی خوب دویدند و جنگیدند و از موقعیت ها استفاده کردند. هدفمان کسب پیروزی بود.

او درباره غیبت طرفداران در این ملاقات اظهار کرد: طرفداران در استادیوم نیستند اما انرژی مثبت و حمایت آن ها همواره پشت سر ما است. این موضوع را حس می کنیم و امیدواریم که از ما راضی باشند.

سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض به داور مسابقه در هنگام اعلام پنالتی به سود رقیب گفت: از بیرون به ما گفتند که حامد لک ابتدا توپ را زده بود و بعد داور پنالتی گرفت. فکر می کنم داور در این صحنه اشتباه کرد. اگر این موضوع واقعا اجرا شده باشد، فشار زیادی را از این بحث متحمل می شویم. ما شرایط سختی را در هفته های گذشته در زمینه داوری داشتیم. اگر بازی 2 بر 2 هم می شد کار برای کل مجموعه سخت می شد. امیدوارم داور این صحنه به درستی پنالتی گرفته باشد. اگر غیر از این باشد آدم در این شرایط به خیلی از چیزها مشکوک می گردد.

یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری درباره پیروزی تیمش اظهار کرد: نتیجه دلخواه مان را کسب کردیم. کسب سه امتیاز هدف اصلی ما بود. کنترل بازی در اختیارمان بود و از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کردیم. واقعا بازی سختی بود. در خیلی از دقایق، مسابقه فیزیکی و درگیرانه شده بود. گلزنی در جریان بازی و در چنین شرایطی سخت بود که بازیکنان ما سه بار انجام دادند. از همگی تشکر می کنم که برای این بازی تمرکز خوبی در فاز تدافعی و هجومی داشتند. به همه طرفداران تبریک می گویم و ان شاء الله این پیروزی باعث افزایش امیدواری ما در بازی های بعد می گردد. در مجموع بازی سختی بود که بازیکنانم وظایف فنی خود را اجرا کردند و سه امتیاز مهم و حساس را کسب کردیم.

سرمربی پرسپولیس درباره گلزنی دو بازیکن تعویضی تیمش در این ملاقات و چرخش فرایند بازی اظهار کرد: همه بازیکنان ما کیفیت فنی خوبی دارند. هر کدام می توانند در ادامه فصل به ما یاری نمایند. بازیکنانی که اضافه شدند، با انگیزه و تاثیرگذار بودند و جا دارد از آن ها تشکر کنم. مهم است که انرژی مضاعفی به تیم تزریق نمایند. رضا اسدی خیلی خوب بود و دیگر تعویضی ها هم خوب عمل کردند و راضی نماینده بودند.

وی در واکنش به این سوال که به نظر می رسد باید رفتار داوران را هم بررسی کند چرا که روی تیمش تاثیر می گذارند، اظهار کرد: صحنه های اشتباه خیلی روی تیم ما تاثیر گذاشته است. اینکه این اشتباهات این همه تکرار و سریالی گردد، جای نگرانی دارد. از نظر من و همه اعضای تیم، بازیکن حریف روی دروازه بان ما خطا کرد. اگر گل دوم را می خوردیم، بازی مساوی می شد و دو امتیاز به راحتی از دست ما می رفت. در تیم پرسپولیس با این همه فشار، بازیکنان ما اذیت می شدند. من آقای مهدوی (داور مسابقه) را از نظر شخصیتی به خوبی می شناسنم و او از دواران پاکدست فوتبال ما است. قبول نمایند که در این صحنه اشتباه کردند. متاسفانه این اشتباهات علیه تیم ما خیلی زیاد می گردد و این ذهنیت را برای ما به وجود می آورد که یک اراده ای وجود دارد که تیم ما قهرمان نگردد. این ذهنیت از اشتباهات داوری نشات می گیرد که خیلی زیاد شده است. امیدوارم اشتباهات علیه ما، سهوی باشد و خدای ننموده عمدی در کار نباشد. امیدوارم خیلی زود این مسائل رفع گردد. نه فقط پرسپولیس، بلکه دوست داریم عدالت برای همه تیم ها رعایت گردد. نباید این همه صحنه تاثیرگذار وجود داشته باشد. داور خیلی خوب سوت زد و بازی را در کنترل خود داشت اما متاسفانه در این صحنه، یاری داور هم گفته بود پنالتی نیست. به نظرم تصمیم اشتباهی گرفت.

گل محمدی درباره کیفیت زمین چمن استادیوم شهید دستگردی گفت: همه زمین های لیگ برتر به سمت خراب شدن می رود. این جای تاسف دارد. بیشتر زمین هایی که در لیگ برتر استفاده می گردد، متاسفانه سال به سال از نظر کیفی بدتر می شوند. کیفیت لیگ برتر از نظر فنی یکی از سخت ترین لیگ های آسیا است و جزو دو، سه لیگ برتر است که تیم ها به هم باج نمی دهند و بیشتر تیم ها در یک سطح هستند. این زمین ها در تمام شهرها به سمت کاهش کیفیت می رود. امیدوارم یک اندازه به زیرساخت ها فوتبال فکر گردد. استقلال، پرسپولیس و تیم ملی در یک استادیوم بازی می نمایند. متاسفانه چمن استادیوم آزادی هم مشکلاتی دارد. اگر می خواهیم لیگ بهتری داشته باشیم و تیم ملی بهتر داشته باشیم و باشگاه های ما در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشند، باید فکری به حال این زیرساخت ها کنیم. باشگاه ها را مجبور کنیم که زیرساخت های فوتبال درست گردد. امکانات فوتبالی ما زیر خط فقر است.

او درباره باز شدن پنجره جابجایی باشگاه پرسپولیس نیز گفت: آقای صدری این قول را داده اند که تا روز آدینه پنجره جابجایی ما باز گردد. ما دو بازیکن تاجیک جذب نموده ایم و می خواستیم در طول فصل استفاده کنیم. اگر به نیم فصل دوم می رسید، فرصت لازم برای جذب بازیکن را داشتیم. شش تا هفت هفته است که این بازیکنان کارت بازی ندارند. امیدوارم این مشکل رفع گردد.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 بهمن 1400 بروزرسانی: 29 بهمن 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2072

به "گل محمدی: اگر پنالتی اشتباه باشد، آدم به خیلی چیزها شک می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: اگر پنالتی اشتباه باشد، آدم به خیلی چیزها شک می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید