یک کنسرت مشترک در راه است، بداهه نوازی با ژیوان گاسپاریان

به گزارش آناسی، کیوان ساکت آهنگساز و نوازنده تار و سه تار در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود شرح داد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته روز جمعه 23 شهریور ماه در تالار اپراهال شهر ایروان کشور ارمنستان کنسرتی را با همراهی استاد ژیوان گاسپاریان نوازنده سرشناس ساز دودوک برگزار می کنیم که در این کنسرت علاوه بر حضور این هنرمند وحید تاج نیز به عنوان خواننده گروه وزیری را همراهی می نمایند.

یک کنسرت مشترک در راه است، بداهه نوازی با ژیوان گاسپاریان

وی ادامه داد: برنامه ای که در کنسرت یاد گردیده پیش روی مخاطبان واقع شده است در چهار بخش تنظیم گردیده که در بخش اول رحیم ایرانشاهی نوازنده گیتار، سیاوش ساکت نوازنده تمبک و بنده به عنوان نوازنده تار یک تریوی بداهه نوازی را برای مخاطبان اجرا می کنیم.

ساکت در سرانجام صحبت هایش اعلام کرد: در بخش دوم من با نوازندگی تار و سروش عادلی فر با نواختن پیانو برنامه ای را ارایه می کنیم. در بخش سوم نیز ژیوان گاسپاریان و من قطعاتی را به صورت بداهه اجرا خواهیم کرد و در بخش چهارم نیز ارکستر وزیری با خوانندگی وحید تاج قطعاتی از آثار من را برای مخاطبان اجرا می نمایند.

کیوان ساکت طی ماه های گذشته علاوه بر رونمایی از کلیپ یادگار سرو به خوانندگی وحید تاج به نفع بیماران مبتلا با ام اس کنسرتی را نیز با گروه وزیری بابل برگزار کرد. وی طی ماه های آینده فعالیت های دیگری را نیز در خارج از کشور با هنرمندان ایرانی و خارجی برپا خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 45

به "یک کنسرت مشترک در راه است، بداهه نوازی با ژیوان گاسپاریان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک کنسرت مشترک در راه است، بداهه نوازی با ژیوان گاسپاریان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید