10 تا از بهترین هتل های خیابان واکینگ استریت پاتایا تایلند

به گزارش آناسی، با وجود هتل های خوب در خیابان واکینگ استریت پاتایا می توانید اقامت راحتی در یکی از معروف ترین مقاصد پارتی و خوشگذرانی در تایلند داشته باشید؛ بدون اینکه نگران پیدا کردن یک محل اقامت در طول سفرتان باشید. هتل هایی که در اینجا معرفی می کنیم از هتل های خوب و راحت خیابان واکینگ استریت هستند.

10 تا از بهترین هتل های خیابان واکینگ استریت پاتایا تایلند

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

بسیاری از هتل های واکینگ استریت پاتایا فقط یک مسافرخانه ساده هستند. به همین خاطر قیمت اتاق ها در چنین جایی از شهر که تقاضا برای اتاق زیاد است، نسبتا پایین می باشد. ولی نکته ای که وجود دارد این است که امکانات این اتاق ها هم محدود است. البته با توجه به اینکه احتیاج اولیه مسافرانی که به پاتایا می آیند داشتن جایی برای استراحت و تجدید قوا بعد از یک شب زنده داری طولانیست، نبود امکانات چندان مسئله مهمی به حساب نمی آید. هر کدام از گزینه های آمده در لیست زیر، از امکانات لازم برای فراهم کردن راحتی و آسایش و داشتن یک اقامت لذت بخش برخوردارند؛ پس با ما همراه باشید.

1. هتل سیام بی شور ریزورت Siam Bayshore Resort پاتایا پاتایا تایلند

هتل سیام بی شور ریزورت یک استراحتگاه ساحلی آرام و ساکت را در یک منطقه استوایی زیبا برای مهمان گرامی فراهم نموده است. هتل سیام بی شور 270 اتاق دارد که داخل آنها هم به زیبایی فضای بیرونی می باشد. هتل بی شور همچنین از یک موقعیت عالی برای تماشای جاذبه های محلی و همینطور استراحت و تجدید قوا برخوردار است. در اسکله بالی های قایق های پر سرعتی تهیه شده اند که مهمانان را براحتی به تپه های زیبای دریایی و خیابان معروف واکینگ استریت پاتایا می رسانند. اتاق های کاملا مناسب و مجهز با مبلمان و لوازم جدید و تختخواب های تمیز دارد که با چیزهای کوچکی از گیاهان سبز باغ ها دکور شده اند.

2. هتل بالی های بی Balihai Bay پاتایا تایلند

هتل 3 و نیم ستاره بالی های بی از هتل های با امکانات مناسب پاتایا می باشد.

3. گرند هتل Grand Hotel پاتایا تایلند

گرند هتل از هتل های 3 ستاره و راحت پاتایا می باشد که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است و دقیقا در منطقه معروف واکینگ استریت و در موازات خط ساحلی در ناحیه خلیج پاتایا واقع شده است. خلیج پاتایا در واقع یک از بزرگترین مناطق اقامتی ساحلی در آسیا می باشد و پاتایا دومین شهر توریستی تایلند است. دقیقا بعد از خروج از گرند هتل به واکینیگ استریت می رسید که قلب تفریحات شبانه در پاتایا می باشد. از هتل تا بزرگترین مراکز خرید منطقه سواره فقط 10 دقیقه فاصله است. از جاذبه های دیدنی برجسته در اطراف گرند هتل می توان به سنترال فستیوال، رویال گرند پلازا، و موزه باور داری یا نه! اشاره نمود.

4. هتل پی 72 پاتایا تایلند

هتل پی 72 از هتل های زیبا و راحت 3 ستاره پاتایا می باشد که در خیابان واکینگ استریت یک از جذاب ترین مراکز تفریحات شبانه پاتایا، واقع شده است. موقعیت استراتژیک هتل پی 72 به مهمانان اجازه می دهد تا براحتی در بارهای مناسب توریست پاتایا تفریح نمایند. از هتل پی 72 تا مراکز خریدی مثل رویال گاردن پلازا و اونیو فاصله زیادی ندارد. ولی برای دیدن جاذبه های دیگر می توانید از اتومبیل یا وسایل نقلیه عمومی بهره ببرید. مثلا از هتل پی 72 تا بازار شناور 15 دقیقه و از هتل تا ترمینال اتوبوسرانی پاتایا 20 دقیقه فاصله است. هتل پی 72 سه نوع اتاق برای مهمانان دارد که همه جادارند و به شکل زیبایی با مبلمان مدرن طراحی شده اند. اتاق ها دارای امکاناتی مانند گاو صندوق، کمد، تلویزیون کابلی، یخچال، تهویه مطبوع، میز، دوش و تختخواب های راحت می باشند.

5. هتل باراکودا Baraquda پاتایا تایلند

هتل باراکودا-ام گالری کلکسیون، از هتل های شیک و زیبای 5 ستاره واقع در جاده دوم پاتایا در مرکز شهر می باشد. هتل 5 ستاره باراکودا پاتایا به ساحل، مراکز خرید، و ناحیه تفریحات شبانه واکینگ استریت در جنوب پاتایا نزدیک است. بنابراین هتل از موقعیت خوبی مخصوصا برای کسانی برخوردار است که قصد سفر به بخش های مختلف پاتایا را دارند. تزئینات بیرونی کرم و خاکستری، همینطور استخر شنای مدرن و نامتقارن همه نشانه هایی از یکی از بهترین هتل های پاتایا می باشد. هتل باراکودا پاتایا 72 اتاق دارد که طراحی بسیار مدرنی دارند. از امکانات موجود در اتاق ها می توان به تلویزیون صفحه تخت با ماهواره، DVD پلییر و iPod اشاره نمود که بنا به درخواست مهمانان در اختیار شان قرار می گیرد. وسایل درست کردن چای و قهوه، مینی بار، تخت های راحت در بالکن های خصوصی و دوشی با فشار آب زیاد نیز برای راحتی مهمانان فراهم شده است.

6. هتل انکوره واکینگ استریت Encore Walking St پاتایا تایلند

هتل انکوره از هتلهای ارزان و مناسب پاتایاست که در پاتایای مرکزی واقع شده است. از هتل انکوره تا ساحل پاتایا که مرکز تفریح و خرید در پاتایا می باشد، پیاده راه زیادی نیست. هتل مناسب انکوره از امنیت خوبی برخوردار است و در تمام طبقات CCTV نصب شده است. در ضمن تمام اتاق های انکوره واکینگ استرینت گاو صندوق دارند. برای آگاهی از رمز گاو صندوق می تواند از کارکنان صمیمی هتل یاری بگیرید. اتاق های انکوره هم دارای امکاناتی از قبیل تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام خصوصی، مینی بار، یخچال و فریزر، جایگاه و وای فای در همه جای ساختمان هستند.

7. هتل سی می اسپرینگ تو Sea Me Spring Too پاتایا تایلند

8. هتل دبلیو 14 پاتایا تایلند

9. هتل دایموند بیچ Diamond Beach پاتایا تایلندl

10. هتل واکینگ استریت گست هاوس Walking Street Guest House پاتایا تایلند

منبع: نت تای
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 248

به "10 تا از بهترین هتل های خیابان واکینگ استریت پاتایا تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 تا از بهترین هتل های خیابان واکینگ استریت پاتایا تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید