آنسو فاتی به یک شرط شماره لئو مسی را قبول کرد

به گزارش آناسی، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص انتقال شماره 10 لیونل مسی به آنسو فاتی صحبت نموده است.

آنسو فاتی به یک شرط شماره لئو مسی را قبول کرد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، از همان روزهای ابتدایی جدایی لیونل مسی از بارسلونا بود که سوالات بسیاری در خصوص جانشین این بازیکن و وارث شماره 10 بارسلونا برای سال های آینده مطرح شد. علیرغم بروز بعضی شایعات در خصوص بازیکنانی چون سرخیو آگوئرو و فیلیپ کوتینیو، در نهایت باشگاه بارسلونا بیان کرد شماره 10 به آنسو فاتی، ستاره جوان این تیم تعلق پیدا خواهد نمود. حالا خوان لاپورتا، رئیس باشگاه اعتراف کرد قبول این پیشنهاد مسئولیت سنگینی بوده و البته آنسو فاتی ابتدا از بازیکنان باتجربه بارسلونا در این خصوص اجازه گرفته است.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا در مصاحبه با Esport3 پیراهن شماره 10 در این فصل گفت: آنسو فاتی شماره 10 لئو مسی را به یک شرط پذیرفت و البته این حرکتی شجاعانه از سوی او بود. در واقع وقتی به آنسو فاتی پیشنهاد شماره 10 را دادند، او گفت اگر کاپیتان ها به او اجازه دهند این شماره را به تن خواهد نمود. پوشیدن این لباس برای هر بازیکنی وظیفه ای سنگین است و هیچ کس نمی خواست این مسئولیت را به عهده بگیرد.

احتمال جدایی آنسو فاتی از بارسلونا؟ هیچ کس قصد نداشته آنسو را به فروش برساند و البته بارسلونا تا این لحظه پیشنهادی برای فروش این بازیکن دریافت نکرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1900

به "آنسو فاتی به یک شرط شماره لئو مسی را قبول کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنسو فاتی به یک شرط شماره لئو مسی را قبول کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید