احتمال ازسرگیری پروازهای ایران به ترکیه تا دو ماه آینده

به گزارش آناسی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از احتمال برقراری مجدد پروازهای ایران به مقصد ترکیه تا حدود دو ماه آینده اطلاع داد و گفت: بر اساس مذاکرات اجرا شده پروازهای موردی برای بازگرداندن ایرانی ها نیز از پنج مقصد خارجی هماهنگ شده است.

احتمال ازسرگیری پروازهای ایران به ترکیه تا دو ماه آینده

به گزارش خبرنگاران، پس از لغو پروازهای خارجی در پی گسترش ویروس کرونا، بسیاری از کشورها ترجیح دادند همه پروازهای ورودی و خروجی خود به کشورهای مختلف را لغو نمایند اما به تدریج و پس از گذشت بیش از سه ماه از شیوع این ویروس، مذاکراتی بین کشورهای مختلف اجرا شده و مرزها به تدریج باز می شوند.

مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی درباره چگونگی پیشرفت مذاکرات برای از سرگیری پروازهای خارجی گفت: پروازهای خارجی برنامه ای فعلا محدود به همان لندن، پاریس و آمستردام است.

وی اضافه کرد: مذاکرات خوبی با ترکیه برای برقراری پروازهای ایران-ترکیه و بالعکس بین دو کشور اجرا شده و بر اساس آخرین اظهارات این کشور همسایه، از روز نخست آگوست مصادف با یازدهم مرداد ماه سال جاری پروازهای ایران به مقاصد مختلف ترکیه از سر گرفته می گردد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ادامه داد: البته این مذاکرات هنوز به نتیجه قطعی نرسیده اما تا امروز این تاریخ را به ما اعلام نموده اند.

اسعدی سامانی همچنین درباره دیگر پروازهای خارجی نیز اینگونه به خبرنگاران شرح داد: در پی مذاکرات اجرا شده پروازهای موردی نیز به مقاصد مختلفی از جمله مادرید، بارسلون، رم، مینسک بلاروس و کلمبو سریلانکا هماهنگ شده تا بتوانیم ایرانیانی که در این کشورها قصد بازگشت به کشور را دارند، برگردانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1160

به "احتمال ازسرگیری پروازهای ایران به ترکیه تا دو ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال ازسرگیری پروازهای ایران به ترکیه تا دو ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید