از این جاذبه ها در تورنتو رایگان لذت ببرید!

به گزارش آناسی، هدایت یک کانادایی اصیل برای انجام بهترین کارهایی که می توانید در تورنتو انجام داد و درعین حال رایگان هم باشد، بدون شک به دردتان می خورد. از جمله این پشنهادات، بازدید از منطقه کارخانه های آبمیوه سازی و بازار سنت لورنس است. پس برای اینکه شناخت بهتر و بیشتری در این خصوص به دست آورید، با خبرنگاران همراه باشید.

از این جاذبه ها در تورنتو رایگان لذت ببرید!

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

محله کارخانه های آبمیوه سازی

محلی که پیش از این بزرگ ترین کارخانه آبمیوه سازی بریتیش ایمپایر در آن قرار داشته، اکنون تبدیل به مجموعه ای شبیه باغ های کاونت با خیابان های سنگ فرش شده ویکتوریایی است که در آن 80 مغازه مختلف از جمله کافه، رستوران و سینمای سول پپر قرار گرفته است. در خیابان 15 کیس گودز (15 Case Goods Lane) مغازه هایی را می بینید که در آن سرامیک و طلا جواهر و… می سازند.

آدرس: 55 میل استریت تماس : distillerydistrict.com

بازار کنزینگتون

اینجا بیشتر شبیه یک محله است تا بازار که در آن بوتیک های فروش لباس های قدیمی و دست دوم وجود دارد. علاوه بر آن گالری های هنری، فروشگاه صنایع دستی، کافه و میوه فروشی هم در آن وجود دارد. می توانید در ساناگان (شماره 176 خیابان بالدوین) ساندویچ های بزرگ، غذای مکزیکی خوشمزه در ال تومپو(شماره 277 خیابان آگوستا) و آبمیوه در کافه پوئتری جاز (شماره 224 خیابان آگوستا) میل کنید.

آدرس : بازار کنزیگتون تماس: kensington-market.ca

بازار سنت لورنس

120 مغازه ای که در بازار جنوب وجود دارد یک سنت 200 ساله را ادامه می دهند. سری به نان ها، پنیر ها ، گوشت های ارگانیک و سبزی ها بزنید. در نانوایی کاروزل بیکری می توانید اسنک بخورید(6.20 دلار کانادا/3.40 پوند)، یا در مغازه هایی که در طبقات پایین قرار دارند غذای محلی بخورید (زیر 10 دلار کانادا،5.50 پوند). در بازسازی که پیش از این اجرا شده است، بازار شمال به شنبه بازار و بازار عتیقه فروشی اختصاص داده شده است.

آدرس: بازار سنت لورنس تماس :(0014163927219)، stlawrencemarket.com

کویین استریت وست

این خیابان در تورنتو، شبیه خیابان کارنابی در لندن است: شلوغ پلوغ، قدیمی و پر از بوهای عجیب غریب. سوار تراموای 501 به سمت اوسینگتون شوید و پیاده برگردید. بوتیک های طراحان محلی آن هانگ (شماره 829،لباس های زنانه) و دختر معدنچی (شماره 744 ،لباس زنانه و طلا جواهر). شماره 370 هورس شوو تاورن هم با پاسیوی بیرونی جذابش از سال 1947 باز است.

آدرس : بین خیابان اسپادینا و اوسینگتون تماس : queenstwestbia.ca

منبع: الی گشت
انتشار: 27 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 338

به "از این جاذبه ها در تورنتو رایگان لذت ببرید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "از این جاذبه ها در تورنتو رایگان لذت ببرید!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از این جاذبه ها در تورنتو رایگان لذت ببرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید