استقبال از پیشنهاد رییس فدراسیون کاراته ایران در کنگره آسیایی

به گزارش آناسی، کنگره فدراسیون کاراته آسیا با حضور آنتونیو اسپینوز، رییس و ناگورا، دبیر فدراسیون جهانی در هتل دومان آستانه قزاقستان برگزار گردید و پیشنهاد رییس فدراسیون کاراته کشورمان مورد توجه حاضرین در جلسه نهاده شد.

استقبال از پیشنهاد رییس فدراسیون کاراته ایران در کنگره آسیایی

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی لحظه آخری همراه شوید و شگفتی های جزیره آتشفشانی بالی را از نزدیک شاهد باشد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در ابتدای جلسه اسپینوز از فدراسیون کاراته قزاقستان به دلیل میزبانی مسابقات تشکر کرد و گفت : کاراته شرایط حساسی را پشت سر گذاشت و امروز با المپیکی شدن، تاریخی ترین روزهای خود را سپری می نماید و امیدوارم در المپیک 2020 نمایش خوبی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون جهانی از چانگ، رئیس فدراسیون کاراته آسیا تشکر کرد و گفت : فدراسیون آسیا در کنار اروپا قدرتمندترین کاراته را دارد که برای همگام شدن با فدراسیون جهانی کاراته کوشش زیادی می نماید.

وی با اشاره به این که همه اعضای کاراته برای اعتلای این رشته و داشتن یک مسابقه فنی و پیروز در المپیک 2020 در ژاپن کوشش می نمایند، گفت: برای تمام تیمها و کاراته کاهای حاضر در قزاقستان آرزوی پیروزیت می کنم و امیدوارم بهترین نتایج در این رقابت ها رقم بخورد.

ناگورا، دبیر کل فدراسیون جهانی کاراته نیز در کنگره فدراسیون کاراته آسیا ، اظهار کرد: راستا کاراته در المپیک تا امروز تعیین و پیروز بوده و تمامی این راستا زیر نظر اسپینوز رخ داده است.

وی با اشاره به این که دولت ژاپن از کاراته در المپیک حمایت می نماید، اضافه کرد: محلی برای پیگیری برنامه های کاراته در المپیک 2020 در توکیو تاسیس خواهد شد و ما به یاری و حمایت همه دولت ها و فدراسیون های ملی احتیاج داریم تا کاراته در المپیک به یک رشته ماندگار تبدیل گردد و حضوری مستمر داشته باشد.

در ادامه کنگره، گزارشی از عملکرد اقتصادی فدراسیون کاراته آسیا ارائه شد و همچنین پاتریک لیم رئیس سابق شورای داوران آسیا نیز گزارشی از حضور داوران در سمینار کاتا و کومیته داوری آسیا خاطرنشان کرد.

در ادامه از لوگوی جدید فدراسیون کاراته آسیا رونمایی شد. همچنین فدراسیون کاراته دو آسیا (karatedo) به کاراته آسیا تغییر یافت. به دلیل این که do معنی ژاپنی دارد و فدراسیون جهانی برای توسعه این رشته و جهانی شدن آن کوشش می نماید.

در ادامه در مورد وزن 55- و 60- کیلوگرم صحبت هایی انجام شد و شرایط حضور این اوزان در المپیک آنالیز و پیشنهاداتی ارائه شد.

میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا 2019 به ازبکستان، 2020 به اندونزی، 2021 به امارات و 2022 به کره جنوبی واگذار شد. در مورد برگزاری کمپ تمرینی تصمیم گیری شد و مقرر گشت کمپ تمرینی 2018 در اوکیناوای ژاپن و کمپ تمرینی 2019 در اندونزی برگزار گردد.

در این جلسه همچنین با رای گیری اعضای کنگره، با حضور کمیته کاراته عمان و بوتان برای آسیایی شدن موافق شد.

در نظر سنجی از اعضا، محمدصادق فرجی، رئیس فدراسیون کشورمان در مورد معایب و مزایایی برگزاری همزمان مسابقات تمام رده های سنی صحبت کرد و یادآور شد: با برگزاری همزمان مسابقات برنامه های فدراسیون ها به صورت مدون پیگیری نمی گردد و نمی توانیم از تمام ظرفیت استفاده کنیم، ضمن اینکه برگزاری مسابقات به صورت مجزا به توسعه کاراته در آسیا یاری خواهد نمود.

سخنان فرجی با استقبال رئیس فدراسیون جهانی همراه بود و ضمن تایید سخنان رئیس فدراسیون کاراته ایران خاطرنشان کرد که کمیته اجرایی wkf این موضوع را آنالیز خواهد نمود و در مسابقات اجرا می گردد و در آینده قطعاً رقابتها به صورت همزمان نخواهد بوود.

بعد از کنگره هم رئیس فدراسیون کاراته کشورمان با اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی، ناگورا دبیر فدراسیون جهانی، چانگ رئیس فدراسیون کاراته آسیا نشست های مشترکی را برگزار کرد.

روسای فدراسیون های عراق، قزاقستان، پاکستان، ماکائو و ازبکستان هم با رئیس فدراسیون کشورمان ملاقات و گفت وگو کردند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 719

به "استقبال از پیشنهاد رییس فدراسیون کاراته ایران در کنگره آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال از پیشنهاد رییس فدراسیون کاراته ایران در کنگره آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید