اصفهان، حدادی فر: ذوب آهن زمان بسیاری را از دست داد، به وسیله رسانه ها با رزومه سرمربی آشنا شدیم

به گزارش آناسی، کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در نیم فصل نخست و در تعطیلات زمان بسیاری را از دست دادیم و این زمان را باید با کوشش بیشتر جبران کنیم.

اصفهان، حدادی فر: ذوب آهن زمان بسیاری را از دست داد، به وسیله رسانه ها با رزومه سرمربی آشنا شدیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، قاسم حدادی فر در حاشیه مراسم معارفه سرمربی جدید تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا باید از کادر فنی قبلی و علیرضا منصوریان تشکر کنم که فضای احساسی خاصی امروز با حضورشان به وجود آوردند.

وی اضافه نمود: ما بازیکنان خودمان را در نبود منصوریان مقصر می دانیم و برای ایشان آرزوی موفقیت دارم، امروز مراسم معارفه سرمربی جدید بود، حدود 2 هفته بدون مربی تمرین کردیم و امروز مربی معین شد.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: همه کوشش می کنیم و باید یاری گردد تا فضای خوبی برای مربی ایجاد گردد تا در نیم فصل دوم جبران کنیم، ما نیم فصل نخست و کمی زمان را در نیم فصل دوم از دست دادیم و باید 2 تا 3 برابر کار کنیم.

وی توضیح داد: در 5 تا 6 هفته ابتدایی نیم فصل دوم بازی های سختی را پیش رو داریم اما می توانیم با کوشش و همدلی نتیجه گرفته و جبران مافات کنیم تا نیم فصل دوم خوبی داشته و صندلی درخور ذوب آهن داشته باشیم، امیدوارم در نیم فصل دوم این نواقص برطرف گردد.

حدادی فر درباره جدایی بعضی بازیکنان کلیدی این تیم در ابتدای فصل و در نیم فصل اعلام کرد: از بازیکنان جدا شده تشکر می کنم اما این سیاست باشگاه است و این بازیکنان تاثیرگذار بودند اما به جوانانی اعتماد نموده ایم که آینده باشگاه هستند و باید جا پای بزرگ ترهای خود بگذارند تا تیم خوبی در آینده داشته باشیم و وظیفه بازیکنان جدید بسیار سخت است.

کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سئوال که آیا کادر مدیریتی از تیم حمایت می نمایند، گفت: صددرصد حمایت وجود داشته اما آن حمایت ها باید بیشتر گردد و محمدی و یزدی زاده مدیران باشگاه و کارخانه در کوشش هستند و امیدوارم در نیم فصل دوم تیم بهتری داشته باشیم، چون علی رغم شایسته بسیار نیم فصل نخست را از دست داده ایم.

وی درباره اینکه مجموعه بازیکنان از سرمربی جدید چه میزان شناخت دارند، اضافه نمود: ما تا همین دیروز نمی دانستیم سرمربی ما کیست و به وسیله رسانه ها این مربی را شناختیم که رزومه نسبتا خوبی دارد، ما بازیکنان باید خودمان را جمع و جور کنیم و به مربی یاری کنیم تا نیازهای مربی برطرف گردد.

حدادی فر اظهار داشت: کار بسیار سخت است و مربی جدید شناخت کافی از تیم ندارد و دیگران در تیم باید به او یاری نمایند، همه تیم ها در شرایط مسابقه هستند اما ما هنوز تمرین بدنی انجام می دهیم و باید کوشش کنیم تا در ملاقات بعدی سرحال و آماده باشیم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 792

به "اصفهان، حدادی فر: ذوب آهن زمان بسیاری را از دست داد، به وسیله رسانه ها با رزومه سرمربی آشنا شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، حدادی فر: ذوب آهن زمان بسیاری را از دست داد، به وسیله رسانه ها با رزومه سرمربی آشنا شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید